مجموعه

اصفهان

حادثه ای دیگر در دامپزشکی؛

همکار شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان حین انجام واکسیناسیون هاری مصدوم و راهی بیمارستان شد

خلاصه خبر: کارشناس واحد بهداشت و مدیریت بیماری های دامی این شبکه حین انجام عملیات واکسیناسیون هاری سگ در روستای شرودان شهرستان فلاورجان از ناحیه انگشت دست دچار مصدومیت شدید شد.
 |  اصفهان

حمله فروشنده متخلف مرغ و ماهی با سلاح سرد به بازرسان شبکه دامپزشکی خمینی شهر؛ عامل این حمله متواری شد!

خلاصه خبر: رییس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر گفت: پرسنل خدوم دامپزشکی، سربازان گمنام عرصه صیانت از امنیت غذایی کشور هستند که همواره با مخاطرات جدی روبرو بوده ولی با از خود گذشتگی در این عرصه حضور شبانه روزی داشته و آماده خدمت به هموطنان هستند.
 |  اصفهان
باز هم حادثه در دامپزشکی؛

مصدوم شدن کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان سمیرم حین انجام خدمت از ناحیه صورت

خلاصه خبر: کارشناس واحد بهداشت و مدیریت بیماری های دامی شبکه دامپزشکی شهرستان سمیرم حین انجام خدمت از ناحیه صورت مصدوم و راهی بیمارستان شد.
 |  اصفهان

کشف ۲۶ تن گوشت مرغ منجمد تاریخ گذشته در اصفهان

خلاصه خبر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان از کشف 26 تن گوشت مرغ منجمد تاریخ گذشته در اصفهان خبرداد.
 |  اخبار روز

جریمه ۷۰ میلیارد ریالی برای متخلف عرضه خارج از شبکه مرغ در اردستان

خلاصه خبر: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان از صدور حکم جریمه سنگین ۷۰ میلیارد ریالی برای متخلف عرضه خارج از شبکه مرغ در این شهرستان خبر داد.
 |  اخبار روز

معدوم سازی بیش از 8 تن گوشت منجمد تاریخ گذشته در شهرستان خمینی شهر

خلاصه خبر: سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر اعلام نمود: با نظارت و بازرسی از یک واحد بسته بندی گوشت قرمز توسط بازرسان شبکه، مقدار 8 تن و 500 گیلوگرم گوشت قرمز تاریخ گذشته پس از اخذ نمونه و حصول نتیجه مبنی بر عدم قابلیت مصرف انسانی، به یکی از واحدهای تبدیل ضایعات استان جهت تبدیل به پودر گوشت منتقل و از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.
 |  اخبار روز

کشف و توقیف داروی دامپزشکی خارج از ضوابط و شبکه توزیع در شهرستان کاشان

خلاصه خبر: سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان بیان نمود: دامداران و مرغدارن جهت حفظ و صیانت از سلامت گله خود، دارو واقلام دامپزشکی را از داروخانه های دامپزشکی مجاز که دارای پروانه تاسیس و بهره برداری از نظام دامپزشکی هستند، تهیه و از خرید دارو و اقلام دامپزشکی، خارج از شبکه توزیع خودداری نمایند.
 |  اخبار روز

حضور پروفسور باتوانی استاد دانشکده دامپزشکی ارومیه در شبکه دامپزشکی شهرستان فریدونشهر

خلاصه خبر: شبکه دامپزشکی فریدونشهر، میزبان دکتر روزعلی باتوانی دانش آموخته دکترای عمومی دامپزشکی از دانشگاه شیراز و دکترای تخصصی با گرایش مامایی بیماری‌های تولید مثل دام از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی و مدیر گروه مامایی و طیور دانشگاه ارومیه بود.
 |  اخبار روز

نتایج انتخابات نظام دامپزشکی در استان اصفهان اعلام شد

خلاصه خبر: بر اساس اطلاعات واصله، نتایج انتخابات نظام دامپزشکی در استان اصفهان اعلام شد.
 |  اخبار روز
اجرای ضوابط ابلاغی کمیته فنی استان در میدان دام شهرستان خمینی شهر

بکارگیری 5 نفر مسئول فنی دامپزشکی و مجهز نمودن میدان دام به 4 عدد دستگاه بارکد خوان

خلاصه خبر: سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر گفت: میدان دام خمینی شهر, دومین میدان دام کشور بوده و از ابتدای سال 1402 تا پایان آذرماه، تعداد 136 هزار 552 راس دام سبک، وارد میدان دام شده که گوشت مورد نیاز کلانشهر اصفهان و سایر شهرهای اطراف را تامین می‌کند.
 |  اخبار روز

انتصاب دکتر غلامرضا توکلی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه

خلاصه خبر: طی مراسمی با حضور مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه، از زحمات دکتر علیرضا لارابی تجلیل و دکتر غلامرضا توکلی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی گردید.
 |  اخبار روز

انتصاب دکتر علیرضا لارابی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان فلاورجان

خلاصه خبر: طی مراسمی با حضور مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان فلاورجان، از زحمات دکتر پژمان تاجی تجلیل و دکتر علیرضا لارابی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی گردید.
 |  اخبار روز

تقدیر از بانوان مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی شهرستان کاشان

خلاصه خبر: دکتر عباس شاه میرزایی رئیس شبکه گفت: میلاد فرخنده دخت نبی اکرم حضرت فاطمه(س) و روز بزرگداشت مادر و زن بهانه ای است تا از زحمات بانوان بزرگوار عرصه ی دامپزشکی تجلیل به عمل آید.
 |  اخبار روز

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با کاربرد های افزودنی های (Feed Additives) خوراک طیور در اداره کل دامپزشکی استان اصفهان

خلاصه خبر: دوره یک روزه آموزشی آشنایی با کاربرد افزودنی های (Feed Additive) خوراک طیور با رویکرد ارائه راهکار های لازم جهت کاهش مصرف بی رویه آنتی بیوتیک ها در محل اداره کل دامپزشکی اصفهان به صورت حضوری و آنلاین برگزار گردید.
 |  اخبار روز

انتصاب مهندس «سجاد چینه کش» به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان هوراند

خلاصه خبر: مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان هوراند را منصوب کرد.
 |  اخبار روز

انتصاب دکتر محمد سلیمانی پور به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان

خلاصه خبر: طی مراسمی با حضور دکتر ناصر براتی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان لنجان، از زحمات دکتر محمد رضا جعفریان صدیق تجلیل و دکتر محمد سلیمانی پور به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی گردید.
 |  اخبار روز

انتصاب «دکتر اردشیر ترزبان» به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه

خلاصه خبر: طی مراسمی با حضور دکتر سیدرضا موسوی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان، در محل فرمانداری شهرستان مبارکه، از زحمات دکتر محمد سلیمانی پور تجلیل و دکتر اردشیر ترزبان به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی گردید.
 |  اخبار روز

حذف 5 تن گوشت غیربهداشتی در کشتارگاه نطنز

خلاصه خبر: رئیس اداره دامپزشکی نطنز از حذف بیش از 5 تن گوشت غیربهداشتی در کشتارگاه نطنز خبر داد و گفت:این گوشت‌ها با نظارت مسئول فنی-بهداشتی مستقر در کشتارگاه، از چرخه مصرف انسانی حذف‌ شده است.
 |  اخبار روز

انتصاب دکتر عباسعلی کرباسی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نطنز

خلاصه خبر: طی مراسمی با حضور مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان نطنز، از زحمات دکتر سیامک رضوان تجلیل و دکتر عباسعلی کرباسی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی گردید.
 |  اخبار روز
سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد؛

کسب رتبه عالی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در بین ادارات کل دامپزشکی استان های کشور در سال 1401

خلاصه خبر: مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان اظهار نمود: با عنایت به نتایج ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان اداری و استخدامی کشور از عملکرد ادارات کل دامپزشکی استان ها در سال 1401 و برای دومین سال متوالی این اداره کل در گروه "رتبه عالی" قرار گرفت.
 |  اخبار روز

انتصاب دکتر سیدجواد طباطبایی به عنوان رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان

خلاصه خبر: مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان طی حکمی دکتر سیدجواد طباطبایی را به سمت رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان منصوب نمود.
 |  اخبار روز
اولین واکنش مجامع دامپزشکی اصفهان به اظهار نظر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی:

اهلیت استیفای علمی رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان درخصوص به خطر افتادن سلامت جامعه با نگهداری سگ در منازل و مجتمع‌های مسکونی جای سوال دارد

خلاصه خبر: در روزهای گذشته معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان طی نامه ای به دادستان این شهر، خواستار آن شده بود تا نگهداری سگ در مراکز مسکونی و سگ گردانی در شهر به عنوان یکی از مصادیق ماده 88 به عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی در نظر گرفته شود و نیازی به استعلام این مورد از مراکز بهداشت استان نیست.
 |  اصفهان

بازدید تخصصی سرپرست معاونت تشخیص و درمان و مدیرکل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور از استان اصفهان

خلاصه خبر: دکتر محمد سبحانی مطلق سرپرست معاونت تشخیص و درمان و دکتر سید سعید حسینی مدیر کل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور در سفر به استان اصفهان از چند واحد تولیدی این استان بازدید نمودند.
 |  اخبار روز

کشف و پلمب کارگاه غیرمجاز تولید همبرگر دست ساز در شهرستان اصفهان

خلاصه خبر: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تولید انبوه همبرگرهای دست ساز و غیربهداشتی در یک کارگاه فاقد مجوز و در یک باب منزل مسکونی، به همت تیمی از کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان و کارشناسان مرکز بهداشت شماره 2، کارگاه تولید همبرگر دست ساز غیرمجاز کشف و پلمب گردید.
 |  اخبار روز

۱۴ مورد تایید بیماری هاری در حیات وحش استان اصفهان طبق دسترسی و نمونه‌برداری؛ پارسال ۱۱ مورد بود

خلاصه خبر: رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی اداره کل دامپزشکی اصفهان در خصوص وضعیت بیماری هاری در استان؛ اعلام کرد: خوشبختانه در دام‌های اهلی فعلا موردی از بیماری هاری مشاهده نشده است؛ اما در بحث حیات وحش آنچه دسترسی برای ما وجود داشته و نمونه برداری و آزمایش شد سال گذشته ۱۱ مورد بود اما امسال تا الان ۱۴ مورد که گرگ و شغال و روبا و سگ ولگرد و گربه بوده است که به نظر می‌آید که روند بیماری هاری در حیات وحش احتمالا یک حالت روبه افزایشی داشته باشد.
 |  اخبار روز
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر:

کشور به شدت نیازمند تکنسین دامپزشک است

خلاصه خبر: تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در راستای توسعه فناوری‌های نو و ایجاد شغل برای تکنسین‌های دامپزشکی به امضا رسید.
 |  اصفهان

انتصاب دکتر رسول ایمانیان به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان چادگان

خلاصه خبر: طی مراسمی با حضور مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان چادگان، از زحمات ایرج نجاری تجلیل و دکتر رسول ایمانیان به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی گردید.
 |  اخبار روز

تجلیل از مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی نمونه دامپزشکی استان اصفهان به مناسبت روز ملی دامپزشکی

خلاصه خبر: به مناسبت روز ملی دامپزشکی، در همایش اتاق بازرگانی اصفهان که با حضور دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، دکتر سیدرضا موسوی مدیرکل دامپزشکی استان و جمعی از مسئولان استان و پرسنل دامپزشکی استان برگزار گردید، از مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی نمونه دامپزشکی استان تجلیل به عمل آمد.
 |  اخبار روز
یادداشت؛ دکتر عاطفه رحیمی:

یادداشت؛ نگرشی بر نقش دامپزشکی در جهاد تبیین

خلاصه خبر: جهاد تبیین مقوله ای ست که بارها در بین سخنان مقام معظم رهبری به آن اشاره شده و از منظر ایشان فریضه ای واجب، قطعی و مصداق استمرار بخشیدن به انقلاب محسوب می شود.
 |  اصفهان

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد و اداره کل دامپزشکی استان اصفهان

خلاصه خبر: مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: ما خواستار قرار گرفتن دانش، تجربه و تخصص دانشگاه و دامپزشکی در کنار هم هستیم و تلاش خواهیم کرد با همکاری های گسترده دامپزشکی با حوزه دانشگاه، روش های جدیدی برای پیشبرد امور طراحی کنیم.
 |  اخبار روز

نتیجه آزمایش هاری از نمونه مغز روباه در شهرستان فریدن مثبت اعلام شد

خلاصه خبر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فریدن اعلام کرد که نتیجه آزمایش هاری از نمونه مغز روباه در شهرستان فریدن مثبت اعلام شده است.
 |  اخبار روز

بانوی تیرانداز دامپزشکی اصفهان، فاتح مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی دستگاه های اجرایی این استان شد

خلاصه خبر: بانوی تیر انداز اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، فاتح مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی دستگاه های اجرایی استان شد.
 |  اخبار روز

انتصاب دکتر میثم استکی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد

خلاصه خبر: طی مراسمی با حضور مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان نجف آباد، از زحمات دکتر فضل الله صالحی تجلیل و دکتر میثم استکی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی گردید.
 |  اخبار روز

انتصاب دکتر محمد قریشی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون

خلاصه خبر: طی مراسمی با حضور معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان تیران و کرون، از زحمات دکتر میثم استکی تجلیل و دکتر محمد قریشی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی گردید.
 |  اخبار روز

احداث آزمایشگاه سرولوژی و میکروبیولوژی و آنالیز پایه شبکه دامپزشکی شهرستان جرقویه

خلاصه خبر: در بیست و چهارمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان به شهرستان جرقویه در مجموع ۸۵ مصوبه در حوزه‌های زیرساختی، زیربنایی، اقتصادی، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و … برای توسعه و آبادانی شهرستان جرقویه اخذ شد که اولین مصوبه آن احداث آزمایشگاه سرولوژی و میکروبیولوژی و آنالیز پایه شبکه دامپزشکی شهرستان جرقویه با هزینه ۵۳ میلیارد ریال بود.
 |  اخبار روز
شرایط کار سخت محیطی و ناایمن دامپزشکی دوباره حادثه آفرید؛

این بار واکسیناتور شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه حین واکسیناسیون مصدوم و راهی بیمارستان شد

خلاصه خبر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه گفت: تهدید انتقال بیماری های مشترک از دام به انسان، آسیب های فیزیکی و روحی ناشی از حمله حیوانات سلامت نیروهای خدوم دامپزشکی را همیشه تهدید می نماید.
 |  اصفهان

دستگیری عامل تهدید بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان توسط نیروی انتظامی

خلاصه خبر: عامل تهدید بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شد
 |  اصفهان

انتصاب دکتر رسول بقائی شهرکی بعنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان فراهان

خلاصه خبر: آئین تکریم و معارفه رییس جدید اداره دامپزشکی شهرستان فراهان در محل دفتر فرمانداری فراهان برگزار شد.
 |  اخبار روز

تهدید بازرسین نظارت بر بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان با سلاح گرم

خلاصه خبر: بازرسین نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان حین انجام ماموریت، توسط متخلفین عرضه فرآورده های ناسالم و غیربهداشتی با سلاح گرم مورد تهدید قرار گرفتند.
 |  اصفهان

نشست تخصصی معاونین سازمان دامپزشکی کشور با مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی دامپزشکی استان اصفهان

خلاصه خبر:  همزمان با آغاز هفته دولت دکتر سید علی اصغر برائی نژاد سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و دکتر آرش آذرنوش مدیر کل دفتر برنامه و بودجه و مطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور با حضور در محل اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در نشستی صمیمانه با مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی دامپزشکی استان به بررسی مسائل مختلف حوزه دامپزشکی کشور و استان پرداختند.
 |  اخبار روز
باز هم حادثه در دامپزشکی؛

آسیب دیدگی کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان از ناحیه دست راست در اثر حمله گاو

خلاصه خبر: کارشناس واحد بهداشت و مدیریت بیماری های دامی شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان حین انجام خدمت از ناحیه دست راست مصدوم و راهی بیمارستان شد.
 |  اصفهان

درمانگر غیر مجاز در شهرستان مبارکه به سه ماه حبس محکوم شد

خلاصه خبر: رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه، در پی محکومیت یک درمانگر غیرمجاز در این شهرستان، گفت: اشتغال به مایه کوبی و درمان دام، مستلزم اخذ پروانه اشتغال به امور درمان و مایه کوبی از مراجع ذیربط است.
 |  اصفهان
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان:

سگ‌های بلاصاحب و گربه‌ها واکسینه می‌شوند

خلاصه خبر: مدیر کل دامپزشکی اصفهان از واکسیناسیون سگ‌های صاحب دار و بلاصاحب و حتی گربه‌ها به منظور پیشگیری از گسترش بیماری هاری خبر داد.
 |  اخبار روز
شهردار اصفهان:

سگ‌های کاوشگر به آتش‌نشانی اصفهان می‌پیوندند

خلاصه خبر: شهردار اصفهان با بیان اینکه تجهیزات آتش‌نشانی به‌روز شده است، گفت: به‌تازگی سگ‌های کاوشگر (زنده‌یاب) به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این کلان‌شهر اضافه شده‌‍اند که اکنون در مرحله آموزش هستند.
 |  اخبار روز

قدردانی از مدیریت، مسئول فنی بهداشتی و کادر دامپزشکی کشتارگاه دام شهرستان نجف آباد

خلاصه خبر: از مدیریت، مسئول فنی بهداشتی و کادر دامپزشکی کشتارگاه دام شهرستان نجف آباد قدردانی شد.
 |  اخبار روز

شش ماه حبس برای متصدی سردخانه غیر مجاز آلایش دامی در شهرستان اصفهان

خلاصه خبر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان گفت: متصدی سردخانه غیر مجاز آلایش دامی که سال گذشته در شهرستان اصفهان کشف گردید، پس از طی مراحل قانونی به شش ماه حبس تعزیری محکوم گردید.
 |  اخبار روز

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.