مجموعه

فارس

امام جمعه شیراز:

فروش سگ و داشتن آن در آپارتمان حرام است

خلاصه خبر: حجت الاسلام رضوی اردکانی، امام جمعه شیراز: سگ‌داری در آپارتمان و سگ فروشی حرام است.طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، واردات، تولید، تکثیر، پرورش، خرید و فروش، حمل و نقل و گرداندن اعم از پیاده یا وسیله نقلیه و نگهداری حیوانات وحشی نامتعارف مانند مار، سوسمار، گربه، موش، سگ و سایر حیوانات ممنوع است و هر یک از مرتکبین ۳۰ برابر حقوق یک کارگر جریمه شده و بین ۶ ماه تا یک سال حبس خواهند داشت
 |  فارس

کشف و معدوم سازی ۵۰۰ کیلوگرم تخم مرغ مایع منجمد از یک شیرینی پزی در شهرستان استهبان

خلاصه خبر: ۵۰۰ کیلوگرم تخم مرغ مایع منجمد از یک شیرینی پزی در شهرستان استهبان توسط بازرسان شبکه دامپزشکی این شهرستان کشف و معدوم سازی شد.
 |  اخبار روز

آسیب دیدگی یکی از پرسنل اداره دامپزشکی زرین دشت توسط یک قلاده سگ

خلاصه خبر: یکی از پرسنل اداره دامپزشکی زرین دشت توسط یک قلاده سگ مورد گزیدگی و آسیب جدی قرار گرفت.
 |  فارس
در شبکه دامپزشکی لارستان انجام شد؛

جایگزینی «ایزدی» به جای «اسدی»

خلاصه خبر: رییس جدید اداره دامپزشکی لارستان معرفی شد.
 |  اخبار روز

نتایج انتخابات نظام دامپزشکی در استان فارس اعلام شد

خلاصه خبر: بر اساس اطلاعات واصله، نتایج انتخابات نظام دامپزشکی در استان فارس اعلام شد.
 |  اخبار روز
اختصاصی فاخته؛ اقدامی جالب از سوی دامپزشکان استان فارس؛

برگزاری مناظره بین داوطلبان حضور در انتخابات نظام دامپزشکی؛ این اقدام می تواند الگو شود

خلاصه خبر: با ابتکار جمعی از دامپزشکان خلاق در استان فارس، در اقدامی جالب فضای مناظره برای تمامی داوطلبان حضور در انتخابات نظام دامپزشکی در این استان ایجاد شده است.
 |  فارس

داستان ورود ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن محموله ذرت فاسد شده به فارس چه بود؟

خلاصه خبر: معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جزئیاتی دقیق و بیشتری در خصوص ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن محموله ذرت فاسد وارد شده به استان فارس را اعلام کرد.
 |  فارس
تکذیب و توضیح خبر عزل شبانه مدیر مسئولیت پذیر؛

تغییر مدیر کل دامپزشکی فارس یک تصمیم مدیریتی بوده است

خلاصه خبر: در پی انتشار خبری تحت عنوان ورود ۱۱ هزار و 500 تن ذرت فاسد به استان فارس و عزل یک مدیر مسئولیت پذیر!!! از سوی خبرگزاری‌ بسیج دانشجویی و باز نشر آن در برخی از خبرگزاری ها من جمله فارس و تسنیم در تاریخ شانزدهم آبان ماه 1402، روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن تکذیب این خبر، به منظور تنویر افکار عمومی خواستار درج این مطلب در آن رسانه‌ها شد.
 |  فارس

پیگیری دادگستری فارس در خصوص ورود ذرت‌های آلوده به استان

خلاصه خبر: رئیس کل دادگستری فارس از پیگیری فوری در خصوص ورود ذرت‌های آلوده به این استان خبر داد و گفت: در صورت اثبات هرگونه انحراف، سوء مدیریت، قصور یا ترک فعل با مسببین قاطعانه برخورد می‌شود.
 |  اخبار روز

انتصاب معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان فارس

خلاصه خبر: با حکم سرپرست اداره کل دامپزشکی استان فارس، دکتر «عبدالرضا مصلح شیرازی» به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی این استان منصوب شد.
 |  اخبار روز

افزایش خاموش روند ابتلا به بیماری‌های مشترک حیوان و انسان

خلاصه خبر: دکترعباس رضاییان زاده در کمیته کیست هیداتید که با حضور نمایندگان اداره کل سازمان دامپزشکی و جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به بیماری‌های مشترک قابل انتقال بین انسان و حیوان گفت: این بیماری‌ها بین حیوانات مشترک هستند و انسان، میزبان تصادفی است و نقش مستقیم ندارد، به همین دلیل برای کنترل این بیماری‌ها باید بر چرخه زندگی حیوانات نظارت و کنترل داشته باشیم.
 |  فارس

آسیب دیدن همکار شبکه دامپزشکی شهرستان «اقلید» حین تست مشمشه

خلاصه خبر: همکار شبکه دامپزشکی شهرستان «اقلید» حین تست مشمشه از ناحیه دست دچار آسیب شد.
 |  فارس

معدوم سازی ۲۶ هزار قطعه جوجه مبتلا به ویروس آنگارا در جهرم

خلاصه خبر: مدیر جهاد کشاورزی جهرم گفت: ۲۶ هزار قطعه جوجه مبتلا به ویروس آنگارا در یک مرغداری شهرستان جهرم معدوم سازی شد.
 |  اخبار روز
اولین انتصاب استانی رئیس جدید سازمان دامپزشکی امضا شد؛

انتصاب دکتر رامین نورایی به عنوان مدیر کل دامپزشکی استان فارس

خلاصه خبر: سرپرست جدید اداره کل دامپزشکی استان فارس معرفی شد.
 |  فارس

بازدید مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان سازمان دامپزشکی کشور از مزارع تکثیر و‌پرورش ماهی در شهرستان سپیدان

خلاصه خبر: دکتر درخشانی مهر مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان و دکتر عزیززاده ؛ مدیرگروه ماهیان سردآبی سازمان دامپزشکی کشور با هدف بررسی و پایش وضعیت بهداشتی مزارع پرورش ماهی از یک مزرعه تکثیر ماهی قزل آلا در این شهرستان بازدید کردند
 |  اخبار روز

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دامپزشکی شهرستان فسا برگزار شد

خلاصه خبر: طی مراسمی با حضور دکتر فیروزی نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل دامپزشکی فارس، دکتر محبوبی به عنوان سرپرست جدید دامپزشکی معرفی شد.
 |  اخبار روز

حضور مدیر کل دامپزشکی استان فارس و هیئت همراه در شهرستان لامرد و شرکت در مراسم یادبود زنده یاد دکتر صادق حسینی

خلاصه خبر: مدیر کل دامپزشکی استان فارس و هیئت همراه درشهرستان لامرد و شرکت در مراسم یادبود زنده یاد دکتر صادق حسینی و عرض تسلیت به خانواده سوگوار وی حاضر شد.
 |  اخبار روز

ذبح سلامت مردم در کشتارگاه دام نی ریز!

خلاصه خبر: سابقه ساخت تنها کشتارگاه سنتی دام شهرستان نی ریز به اوایل انقلاب یعنی حدود سی چهل سال پیش برمی‌گردد، کشتارگاهی سنتی که درآن بدون استفاده ازهیچ گونه تکنولوژی روز به ذبح دام می پردازند و سپس توسط کامیون سردخانه دار شهرداری البته با دریافت مبلغی به عنوان عوارض به دست قصاب می رسد.
 |  اخبار روز
در شبکه دامپزشکی لارستان رخ داد؛

اسدی استعفا داد؛ توکلی جایگزین شد

خلاصه خبر: رئیس اداره دامپزشکی لارستان با صدور پیامی از استعفای خود خبر داد.
 |  اخبار روز

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.