مجموعه

وزارت جهاد کشاورزی

یادداشت؛ علیرضا کیهان پور:

معرفی یک کتاب کاربردی؛ تاریخچه و ساختار برنامه ریزی آبزی پروری در سازمان فائو/ FAO

خلاصه خبر: در عصر "فناوری های نوین و ارتباطات بَرخط" گاهی دل ما برای تولد یک کتاب وزین کاربردی خیلی تنگ می شود که حوصله خوانش آن را شاید در فضای آنلاین بنابر دلایلی نداشته باشیم...!
 |  وزارت جهاد کشاورزی
سخنگوی قوه قضائیه:

محکومیت وزیر سابق جهاد کشاورزی پس از اعتراض در دادگاه تجدید نظر تایید شد/ وی در پرونده چای «دبش» احضار و تفهیم اتهام شده

خلاصه خبر: سخنگوی دستگاه قضا آخرین وضعیت پرونده‌ وزیر سابق جهاد کشاورزی را تشریح کرد.
 |  وزارت جهاد کشاورزی
یادداشت؛ علیرضا کیهان پور:

اَبَر کهنسالی در وزارتخانه ای با ظاهر "ساده" اما با اندرونی بسیار پیچیده...!

خلاصه خبر: باید باور کنیم همان گونه که بخش کشاورزی از تهدیدفرصت های حدود ۵/۵ میلیون بهره بردار کهنسال و کشاورزان شریف چند نسل قدیم رنج می برد متاسفانه در بخش مدیریتی وزارتخانه وابسته به خود؛ اَبَر کهنسالی در یک ظاهر ساده اما بسیار پیچیده هرگونه تحرک و جوانگرایی را به چالش کشانیده است.
 |  وزارت جهاد کشاورزی
قابل توجه کارکنان دولت؛

بخشنامه ابلاغ رای تاثیر ترمیم حقوق بر سایر مولفه‌های پرداخت

خلاصه خبر: بخشنامه ابلاغ رأی تأثیر ترمیم حقوق بر سایر مؤلفه‌های پرداخت با توجه به رأی دیوان عدالت اداری به معاونین توسعه مدیریت و منابع دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری توسط سازمان اداری و استخدامی ابلاغ شد.
 |  وزارت جهاد کشاورزی

عوارض واردات مرغ و گوشت ابلاغ شد

خلاصه خبر: عوارض واردات هر کیلوگرم مرغ برای اجرا تا پایان سال ۱۱۰ تومان و هر کیلوگرم گوشت قرمز ۲۷۵ تومان تعیین و ابلاغ شد.
یادداشت؛ علیرضا کیهان پور:

مراقب باشیم با "چای دبش" سرمان را کلاه نگذارند...!

خلاصه خبر: زمانی که نادر هند را تسخیر کرد چون می‌دانست نگهداری سرزمین هند کار سختی است تصمیم گرفت اداره هند را به محمد شاه گورکانی بسپارد و او فقط تابعیت ایران را بپذیرد وبه ایران مالیات بدهد به همین دلیل برای برقراری صلح نادر دستور داد تا جشن با شکوهی را برگزار کنند.

آغاز به کار «نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته در تهران

خلاصه خبر: بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته ( ایران پلکس ۱۴۰۳) امروز با حضور وزیر جهادکشاورزی و نمایندگان بیش از ۴۰۰ شرکت ایرانی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
یادداشت؛ دکتر محمد یادگاری:

وزیر مناسب جهادکشاورزی چه کسی باشد؟

خلاصه خبر: پس از چهاردوره تغییر وتحول در وزارت جهادکشاورزی از بدو تاسیس اداره فلاحت و تجارت در سال 1269 و بعد تاسیس چهاروزارت خانه مرتبط در سال 1347 و ادغام بخشی از آنها در سال 1356 و البته تاسیس وزارت جهادسازندگی در سال 1362 و نهایتا ادغام آن در سال 1379 در قالب وزارت جهادکشاورزی، وزارخانه ای بسیار عریض و طویل با ابعاد ساختاری شامل 7 معاونت و 10 سازمان زیر مجموعه تاسیس شده است که شرح وظایفی بر مبنای بسیار گسترده و پراکنده ی جغرافیای ارائه خدمات و نقش حاکمیتی دارد.
یادداشت؛ علیرضا کیهان پور:

"داروینیسم معکوس" را برای انتخاب اصلح مدیریت عالی "بخش کشاورزی ایران" بهتر بشناسیم...!

خلاصه خبر: شما پروژه‌ای تعریف کرده‌اید و دو نفر پیمانکار را دعوت کرده‌اید که آن کار را انجام بدهند. 

تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت و تعزیت باد

خلاصه خبر: فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت و تعزیت باد.

ممنوعیت عزل و نصب در وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شد

خلاصه خبر: وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه ای به معاون توسعه مدیریت و منابع خود هرگونه عزل و نصب و جابه جایی نیروی انسانی، تغییر در ساختار سازمانی و نقل و انتقال اموال دولتی تا استقرار دولت چهاردهم را ممنوع اعلام کرد.

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.