اختصاصی فاخته؛ اقدامی جالب از سوی دامپزشکان استان فارس؛

برگزاری مناظره بین داوطلبان حضور در انتخابات نظام دامپزشکی؛ این اقدام می تواند الگو شود

با ابتکار جمعی از دامپزشکان خلاق در استان فارس، در اقدامی جالب فضای مناظره برای تمامی داوطلبان حضور در انتخابات نظام دامپزشکی در این استان ایجاد شده است.
کد خبر  10583
خبر مهم

به گزارش فاخته، به بهانه ی برگزاری پنجمین دوره ی انتخابات شورای نظام دامپزشکی استانها،  گروهی از دامپزشکان نخبه و توانمند استان فارس بامدیریت آقایان؛ دکتر علی فهیمی، دکتر میلاد جلالی و دکتر رضا نگهداری، با راه اندازی پلتفرم www.dampezeshk.live به نوبه ی خود بستری مناسب و درخور دامپزشکان استان فارس را فراهم نموده اند و در این پلتفرم ، جلسات وبینار برای معرفی نامزدهای تایید صلاحیت شده به رای دهندگان برگزار می شود. 

 در این وبینارها، رای دهندگان که در سومین روز برگزاری بیش از ۳۵۰ نفر حضور داشتند با نقطه نظرات، برنامه ها و توانمندی های نامزدها تا حدودی آشنا می شوند و از طریق پرسش های خود، داوطلبان را به چالش می کشند که این شرایط در نهایت می تواند منجر به انتخاب کاندیدای اصلح گردد. 

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

گردانندگان این پلتفرم با ایده ی بسیار جالب، در روز پایانی تبلیغات شرایطی را به منظور مناظره گروهی بین کاندیداهای محترم نیز  برنامه ریزی کرده اند و چنین اقدامی از سوی همکاران نخبه در استان فارس برای اولین بار در کشور برای دامپزشکان اجرا می شود.

 

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.