اولین واکنش مجامع دامپزشکی اصفهان به اظهار نظر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی:

اهلیت استیفای علمی رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان درخصوص به خطر افتادن سلامت جامعه با نگهداری سگ در منازل و مجتمع‌های مسکونی جای سوال دارد

در روزهای گذشته معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان طی نامه ای به دادستان این شهر، خواستار آن شده بود تا نگهداری سگ در مراکز مسکونی و سگ گردانی در شهر به عنوان یکی از مصادیق ماده 88 به عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی در نظر گرفته شود و نیازی به استعلام این مورد از مراکز بهداشت استان نیست.
کد خبر  10260
خبر مهم

به گزارش فاخته، این در حالی است که این نامه با واکنش های متعددی از سوی جوامع دامپزشکی در فضای مجازی روبرو شد اما هیچ واکنش رسمی به ویژه در استان اصفهان به آن نشان داده نشد تا اینکه دکتر بهروز کبیری از فعالان بخش خصوصی دامپزشکی استان و مدیر گروه ارتقای درمان دامپزشکی کشور در این باره با نگارش نامه ای اعتراض خود را به این اقدام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نشان داد.

دکتر بهروز کبیری در این نامه اشاره داشته که اهلیت این تشخیص به لحاظ قانونی با اداره کل دامپزشکی، نظام دامپزشکی و درمانگران دامپزشکی استان اصفهان بوده و رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان، اهلیت استیفای علمی لازم درخصوص موارد مطرح شده را دارا نیست.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.