حمله فروشنده متخلف مرغ و ماهی با سلاح سرد به بازرسان شبکه دامپزشکی خمینی شهر؛ عامل این حمله متواری شد!

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر گفت: پرسنل خدوم دامپزشکی، سربازان گمنام عرصه صیانت از امنیت غذایی کشور هستند که همواره با مخاطرات جدی روبرو بوده ولی با از خود گذشتگی در این عرصه حضور شبانه روزی داشته و آماده خدمت به هموطنان هستند.
کد خبر  11015
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر، دکتر صالحی رییس شبکه با اعلام این خبر گفت: در اولین روز از شروع طرح تشدید نظارت بهداشتی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، بازرسان اداره نظارت بر بهداشت و مواد غذایی شهرستان خمینی شهر پس از بازرسی از یکی از واحد های فروش مرغ و ماهی با تخلفات گسترده از جمله عرضه ماهی فاسد، قطعه زنی در حجم زیاد و ... روبرو می شوند که در حال تنظیم صورتجلسه تخلفات، متصدی متخلف این واحد، اقدام به پرتاب اشیا سخت و حمله با سلاح سرد به بازرسان این شبکه نمود.

دکتر صالحی ادامه داد: متصدی متخلف پس از این اقدام متواری و پس از حضور نیروی انتظامی موارد فوق صورتجلسه و پیگیری های لازم انجام و پرونده مذکور به مراجع قضایی ارسال و در حال پیگیری می باشد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: پرسنل خدوم دامپزشکی، سربازان گمنام عرصه صیانت از امنیت غذایی کشور هستند که همواره با مخاطرات جدی روبرو بوده ولی با از خود گذشتگی در این عرصه حضور شبانه روزی داشته و آماده خدمت به هموطنان گرامی هستند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.