تهدید بازرسین نظارت بر بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان با سلاح گرم

بازرسین نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان حین انجام ماموریت، توسط متخلفین عرضه فرآورده های ناسالم و غیربهداشتی با سلاح گرم مورد تهدید قرار گرفتند.
کد خبر  9646
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان، «دکتر محمدرضاجعفریان صدیق» رئیس شبکه ضمن اعلام این خبر گفت: بازرسین نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه حین انجام ماموریت و بازدید از مراکز توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان، با مشاهده یک خودروی سیار غیر مجاز فروش آبزیان، در راستای انجام وظیفه و حفظ و حراست از سلامت عمومی مردم و تامین امنیت غذایی، اقدام به بازرسی از محموله و جلوگیری از فروش آن کرده، که متخلفین با مسلح کردن سلاح گرمی که با خود به همراه داشتند، بازرسین بهداشتی این شبکه را در ملاء عام تهدید و از محل متواری شدند.

وی در ادامه افزود: پس از پیگیری های انجام شده، گزارش این موضوع بلافاصله به مراجع ذی ربط ارائه و صورتجلسه آن در کلانتری مسکن مهر بخش فولادشهر شهرستان لنجان تنظیم گردید تا دستگیری افراد متواری در دستور کار نیروی انتظامی قرار گیرد.

دکتر جعفریان صدیق تصریح کرد: کارشناسان شبکه  دامپزشکی به منظور ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت شهروندان به صورت مستمر و شبانه روز از تمام مراکز تولید، نگهداری و توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی بازدید می نمایند و در صورت مشاهده هرگونه عرضه غیر مجاز و تخلف بهداشتی که موجب به خطر افتادن سلامت مردم شود با جدیت با متخلفین برخورد قانونی خواهند کرد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان در پایان از عموم شهروندان محترم درخواست نمود فرآورده‌های خام دامی موردنیاز خود را تنها از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را به سامانه پاسخگویی سازمان دامپزشکی به شماره 1512 گزارش دهند.

 

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.