باز هم حادثه در دامپزشکی؛

آسیب دیدگی کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان از ناحیه دست راست در اثر حمله گاو

کارشناس واحد بهداشت و مدیریت بیماری های دامی شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان حین انجام خدمت از ناحیه دست راست مصدوم و راهی بیمارستان شد.
کد خبر  9487
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان؛ کارشناس واحد بهداشت و مدیریت بیماری های دامی این شبکه حین انجام عملیات واکسیناسیون تب برفکی در یکی از گاوداری های روستایی شهرستان از ناحیه دست راست دچار مصدومیت شدید شد.
مجید مهدوی پور در حین ماموریت، هنگام انجام واکسیناسیون تب برفکی در یکی از واحدهای گاوداری روستایی شهرستان، توسط یک راس گاو نر مورد حمله قرار گرفت که با برخورد به دیواره آخور سیمانی دچار ضرب دیدگی شدید از ناحیه دست راست خود می شود.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)
دکتر مهدی نوری رئیس شبکه دامپزشکی گلپایگان ضمن اعلام آسیب دیدگی جدی همکار واحد مبارزه شبکه، به سختی کار دامپزشکی اشاره و اعلام داشت با توجه به ماهیت کار دامپزشکی متاسفانه خطر صدمه فیزیکی و ابتلا به انواع بیماری های مشترک بین انسان و دام همواره کارکنان دامپزشکی را تهدید می کند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.