یادداشت؛ دکتر هادی زارعی

سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین برگزار شد؛ جای خالی دامپزشکی به عنوان تامین کننده امنیت غذایی در این کنگره!

سومین کنگره بین المللی سلامت اربعین طی روزهای 11 الی 13 مرداد در حال برگزاری است.
کد خبر  9477
خبر مهم

فاخته- این در حالی است که نگاهی به وضعیت حضور موکب ها در داخل کشور ما و در خاک عراق در طی مسیر پیاده روی در این همایش عظیم و حرکت پرشمار انسانی، حاکی از آن است که مصرف فرآورده های خام دامی از جمله گوشت قرمز به عنوان غذای اکثریت این موکب ها در رتبه نخست قرار دارد و همین موضوع می تواند نقش سلامت این فرآورده ها را در تامین سلامت زائران آستان منور حسینی علیه السلام و دیگر اعتباب مقدسه حاضر در خاک کشور عراق تحت تایر قرار دهد.

در همین زمینه، دانشگاه علوم پزشکی ایران در اقدامی جالب توجه، دستگاه ها، بانیان سلامت و حامیان آن را در همایشی گرد هم آورد و وزیر کشور نیز به عنوان رئیس این همایش ضمن صدور پیام به عنوان سخنران این همایش بود.

نگاهی به پوستر همایش حاکی از آن است که دستگاه های مختلف ریز و درشت و حتی بانک ها! در این بخش حاضر شدند اما اینکه چرا اثری از سازمان دامپزشکی کشور و لوگوی آن در این همایش نیست خود جای سئوال دارد و بایستی دید این بی مهری به خدمات ارزشمند سازمان دامپزشکی و ادارات کل دامپزشکی که همواره در چنین مناسبت هایی تامین کننده ایمنی غذایی آحاد مردم هستند از کجا نشات گرفته است؟

کنگره سلامت اربعین

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.