یادداشت مدیر مسئول:

هزار راه نرفته از دامپزشکی تا بهارستان

این روزها، روزهای التهاب و انتخاب است. روزهای انتخابات مجلس که به فرموده مقام معظم رهبری هر فردی که مخاطب و رسانه ای دارد باید به سهم خود در شور انتخابات بیفزاید.
کد خبر  10930
یادداشت

فاخته- در این بین، دامپزشکی به عنوان حرفه ای دیده نشده در معادلات کلی و کلان کشور، نیاز دارد تا حرکتی حساب شده و هدفمند را در راستای افزایش جمعیت دامپزشکان و سایر رده ها در مجلس و سایر نهادهای بالادستی برنامه ریزی کند.
اقدامی که گاها یا جدی گرفته نمی شود یا اصلا به آن پرداخته نشده و لذا شاهد مشکلات ریز و درشت دامپزشکی در بخش های دولتی و غیردولتی هستیم و گاها طولانی شدن روند حل این مشکلات که تنها راه آن از بهارستان می گذرد و اینجاست که هر یک از اهالی دامپزشکی که ورود به این حوزه داشته باشند می توانند به مثابه یک عنصر ارزنده و کارگشا برای تک تک اعضای نظام دامپزشکی و خانواده بخش دولتی مفید واقع شده و معضلات ریز و درشت این بخش ها را یک به یک رفع کنند.
با این توجیه، به سهم خود و به عنوان یک فعال در عرصه رسانه ها و ارتباطات دامپزشکی و عضوی کوچک از بدنه دولتی این نهاد، با شعار " حال خوب" وارد عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی شدم.
حال خوب، تنها یک شعار نیست! یک تفکر و یک مکتب فکری است برای تحول در ابعاد مختلف زندگی آحاد جامعه و به ویژه همکاران شریف من در بخش های مختلف دامپزشکی.
من، هادی زارعی با کد ۱۶۱۲، از حوزه انتخابیه مشهد و کلات امیدوارم بتوانم در این حرکت، گامی رو به جلو برای رفع مشکلاتی نظیر: سختی کار دامپزشکی، اجرای مواد ۱۸ و ۱۹، استاندارد سازی محیط های کاری، بهبود معیشت از طریق پیگیری پایداری پرداخت های تسری فوق العاده خاص برای بخش دولتی و...‌ بردارم.  و من الله التوفیق 

دکتر هادی زارعی 
مدیر مسئول

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.