یادداشت مدیر مسئول:

لزوم ارائه شفاف عملکرد شورای نظام دامپزشکی استان ها در آستانه انتخابات! از پراکنده گویی ها در فضای مجازی دست بردارید

در هفته ای قرار داریم که تبلیغات و معرفی داوطلبان حضور در انتخابات نظام دامپزشکی در حال انجام است.
کد خبر  10584
یادداشت

فاخته- از مهم ترین انتظاراتی که اعضای نظام دامپزشکی دارند این است که ببینند افرادی که طی دوره کنونی، سکاندار شورای استانی بوده اند برای آنها چه کرده اند و در جهت رشد و اعتلای حرفه دامپزشکی چه اقداماتی را انجام داده اند. 

پایگاه خبری تحلیلی فاخته طی ماه های گذشته با رویکرد پیگیری مطالبات اعضای نظام دامپزشکی به با سلسله گفتگوهایی تحت عنوان «کارنامه» به سراغ روسای نظام های استانی رفت اما در نهایت امر فقط 10 استان خود را ملزم به پاسخگویی دیدند و گزارش عملکرد خود را منتشر کردند و از مابقی خبری نشد؛ برخی برای پاسخگویی وعده «فردا» و «فردا» را دادند؛ برخی در همین بین دچار بیماری های «صعب العلاج» شدند!؛ برخی وقت کشی کردند و پاسخگویی مشمول مرور زمان شد و برخی هم ... .

بگذریم؛ هدف ما از این گزارش ها، صرفا مطالبه گری و انتشار عملکرد شوراهای استانی بود که تحقق آن در نتیجه پاسخگویی نامناسب برخی از استان ها برای خود ما رضایت بخش نبود!

اما همین عزیزان که مجددا داوطلب حضور در شوراها شده اند یادشان باشد در اولین اقدام برای همراه کردن جمعیت رای دهنده باید از اقدامات خود سخن بگویند و کارهای انجام شده را ذکر کنند و از برنامه ها برای دوره بعد... بررسی های ما حاکی از آن است که این مهم تا حدود زیادی محقق نشده و صرفا برخی پراکنده گویی ها در فضای مجازی در حال تبادل است که ربطی به عملکرد ندارد و عمدتا فضایی شده برای تخریب رقبا. 

در این بین، اقدام انجام شده در استان فارس به عنوان برگزاری مناظره (اینجا بخوانید) اقدامی در خور توجه و حرفه ای است که می تواند در فرصت باقی مانده انجام شود و از بداخلاقی های فعلی در فضای مجازی بکاهد.

لازم به یادآوری است که افرادی که خود را داوطلب انتخابات شوراهای استانی می دانند بدانند که «پاسخگویی» از جمله ارکان مسئولیت در نظام اسلامی و هر نظام مدیریتی دیگر است و ما هم به عنوان رسانه تخصصی حوزه دامپزشکی، در دور جدید فعالیت شوراهای استانی، نه تنها از مطالبات اعضای نظام دست نخواهیم کشد بلکه محکم تر از دفعه قبل، پاسخگویی شما را در خصوص اقدامات و برنامه ها طلب خواهیم کرد... !

دکتر هادی زارعی

مدیر مسئول

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • امید
    می گوید:
    خدا خیرتان بدهد منظور ما هم همین است کجا گزارش کار خود را ارائه داده اند این عزیزان؟
  • شمس
    می گوید:
    گزارش کار کیلویی چند آقا؟؟؟
  • dr
    می گوید:
    اگر حضرات قایل به ارائه گزارش کار بودند و کسی اینها رو بازخواست می کرد الان وضع نظام دامپزشکی این نبود
  • همکار
    می گوید:
    پیشنهاد عالی ای دادید امیدواریم گوش شنوایی باشد ولی از شما توقع داریم در دوره بعد مطالببه گر باشید از اعضای جدید
  • عطیه
    می گوید:
    درود بر فاخته... طبق قولی که دادید عمل کنید و مطالبات ما رو در دوره بعد پیگیر باشید
  • دامپزشک
    می گوید:
    مطالب مصاحبه های کارنامه رو دنبال می کردم و همیشه منتظر مصاحبه با رئیس نظام استان خودمون آقای ...............بودم. امروز فهمیدم چرا این گفتگوها انجام نشده و برای خودمون متاسف هستیم با چنین رئیس نظامی
  • ناشناس
    می گوید:
    در مصاحبه های شما در سریال کارنامه جای شورای استان های بزرگ خیلی خالی بود و چه خوب شد که امروز روشنگری کردید تا ما هم علت عدم حضور این استان ها را در گزارش های شما بفهمیم. واقعا جای تاسف داره که رئیس نظام ما حتی به رسانه هم پاسخگو نیست و ما چه توقعی داریم که با ما پاسخگو باشه!!!!!!!!!11
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.