کشف و ضبط داروهای قاچاق زنبور عسل در شهرستان بابل

داروهای قاچاق زنبور عسل در شهرستان بابل کشف و ضبط شد.
کد خبر  10025
خبر روز

 به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران، دکتر آقاپور کاظمی سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران گفت: در راستای رصد و پایش داروهای غیرمجاز طی بازدید سرزده کارشناسان دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان از داروخانه های شهرستان بابل، تعداد ۲۰ قلم داروی قاچاق و غیرمجاز زنبور عسل به تعداد ۲۷۳ عدد و به ارزش تقریبی 1 میلیارد و 50 میلیون ریال کشف و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مقام محترم قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: مصرف این داروهای قاچاق مخاطرات زیادی بر سلامت و تولیدمثل زنبورعسل و خطر باقیمانده های دارویی در عسل خواهد گذاشت.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

دکتر آقاپور کاظمی گفت: با توجه به اینکه فصل بهار و پاییز زمان نوارگذاری ضد کنه واروا در کندوهای زنبورستان های استان است از کلیه زنبورداران استان خواست به منظور حفظ قدرت جمعیت و سلامت زنبور عسل در کندوها و نیز سلامت محصول عسل از مصرف هر گونه داروی غیرمجاز و قاچاق زنبورعسل بپرهیزند و به توصیه های بهداشتی کارشناسان دارو و درمان ادارات دامپزشکی در این باره توجه کنند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.