یادداشت؛ علیرضا کیهان پور:

گربه های اشرافی واکسینه شده انعطاف ناپذیر طبقات زیر شیروانی های داغ..‌.!

می گویند وقتی مجبور به اقامت در هتل بودید انتخاب طبقات خیلی مهم است.
کد خبر  11538
note

فاخته- بنابر قول مشهور معمولا اتاق های طبقه همکف، نخست و دوم بیشتر مورد دستبرد قرار می گیرند چون اقامت گزین با خیال راحت اتاق را ترک و نردبان آتش نشانی هم حداکثر تا طبقه هفتم می رسد لذا بهترین طبقات هتل برای اقامت گزیدن از نکته نظر دستبرد، آتش سوزی، آسانسور و پله های اضطراری بین طبقات سوم تا حداکثر هفتم است که از دیدگاه ایمنی و حفاظت توصیه شده است و البته این دیدگاه نِسبی بوده و مطلق به تمام معنا نیست.

اما گربه های اشرافی واکسینه شده  انعطاف ناپذیر قصه ما با توجه به تیم گرایی و گعده بازی های طولانی خود برایشان فرقی نمی کند در کدام طبقات زیر شیروانی هتل شامل طبقه هفتم تا بی نهایت مانند برج و بارو باشند.

این گربه های اشرافی ملوس واکسینه شده چشم آبی مثلا اگر طبقه ۱۲ باشند اگر حضور نداشتند به مانند مِیز(Maze) آزمایشات "ژنتیک رفتاری" به راحتی می گویند طبقه ۱۱ یا دهم بوده و تا دنبالشان بگردید در ادامه کاورکنندگان آنان می گویند همین الان به دیدار و دورهمی گربه های اشرافی و ملوس در طبقه دهم زیر شیروانی رفته است در حالی که این گربه اشرافی مرکز گریز مانند "اینرسی دستگاه سانتریفیوژ"  برای گشت و گذار و دید و بازدید چرب و چیلی شیروانی را آن روز که دنبالش می گردند در جایی دیگر بوده  است...!.

گربه های اشرافی زیر شیروانی به دلیل سال ها سُکنی گزیدن ، فربه شدن و سرگروه بودن طی سال ها از حاشیه امنیت بسیار زیادی به ویژه از طبقه دهم به بعد برخوردارند زیرا نه دزد بهشون می‌زند و نه آتش سوزی تهدیدشان می کند و نه نیازی به راه پله اضطراری دارند زیرا در بدو ورود از پارکینگ مستقیم به طبقات زیر شیروانی رفته و تو گویی "نه خانی آمده و نه خانی رفته" ! زیرا گربه های اشرافی ملوس واکسینه شده قِصه پُر غُصه ما به خاطر سوابق گعده بازی خود سایر گربه ها را به نوعی قیمت گذاری کرده و به خیال خام و نپخته خود هر گربه ای را به یک قیمت خاص مثلا خریده و به اشرافی گری خیالی خود به مانند فرو رفتن در لاک مانند لاک پشت  گذران عُمر نموده  و "رشد کاذب و تغذیه پارازیت گونه" دارند و در باتلاق روزمرگی ها بیهوده دست و پا می زنند.

«به یاد داشته باشیم "راه را اشتباه رفتن" با "اشتباه راه رفتن" تفاوت اش از زمین تا آسمان است و نقطه انحراف ذهنی همین جاست که گربه قدیمی بند باز حرفه ای  وقتی احساس می کند سایرین را گول زده اتفاقا از کوتاهی تفکر خود ضربه خورده و بدون هر گونه شک و تردید "کوچکی گول زن" در مقابل "بزرگان اخلاق مدار گول خور"بوده  و باید منتظر ماند و چرخ و چرخش روزگار و دار مکافات دنیا را دید که آموزه ها و درس های آموختنی بسیاری را نهان در  دل خود دارد تا دوران "یوم الحساب" زودرس آشکار شود البته اگر درک و فهم این چرخ و فلک زیر شیروانی را داشته باشند. »/ ۴۲۷  

             علیرضا کیهان پور

# منهای دامپزشکی، دام ، طیور و صنایع وابسته

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.