فعال سازی و آغاز خدمت‌رسانی سامانه احراز هویت الکترونیکی پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها

سامانه احراز هویت الکترونیکی پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های سراسر کشور به همت مدیریت فناوری و اطلاعات سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.
کد خبر  10603
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، طی جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و معاونین سازمان، سامانه احراز هویت الکترونیکی به منظور شفافیت هر چه بیشتر در انتخابات پیش رو، رونمایی و آغاز به فعالیت نمود.

گفتنی است تمامی اعضای محترم سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران دارای عضویت فعال، می‌توانند در استان محل فعالیت خود در روز انتخابات توسط این سامانه احراز هویت شده و اقدام به رای‌دهی نمایند.

همچنین با کمک سامانه احراز هویت الکترونیکی می‌توان گزارشات برخط از قبیل احراز هویت شدگان در هر ساعت از روز انتخابات به تفکیک استان و محل فعالیت اخذ نمود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

از محاسن دیگر این سامانه آن است که برخلاف ادوار گذشته کارت نظام اعضای محترم هنگام رای دادن پانج نمی‌شود و از بین نمی‌رود. در نتیجه اعضای گرامی متحمل پرداخت هزینه اضافی برای صدور مجدد کارت نظام نمی‌شوند. زیرا با وجود سامانه مذکور احراز هویت صرفا با ارائه کارت ملی انجام می‌گیرد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.