چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

دعوت رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا برای شرکت در انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها:

نیاز به حضور گسترده همه دامپزشکان و حضور نیروهای تازه نفس می‌باشد/ همچون تمامی نظام‌های صنفی، نظام دامپزشکی نیز عاری از مشکلات نیست

«دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پیامی از تمامی همکاران دامپزشک بخش خصوصی و دولتی دعوت کرد با حضور فعال و مستمر خود در پنجمین انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها باعث برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات گردند.
کد خبر  10116
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

انتخابات در میهن عزیزمان یک جهاد عمومی، نعمت و امتحان الهی است. انتخابات نظام‌های صنفی نیز از این قاعده مسثتثنی نیست. انتخابات نظام‌های صنفی اگر با حضور حداکثری اعضای صنف همراه شود، مایه آبرو و تقویت آن صنف خواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید در یک سال گذشته تمام تلاش خود را به کار گرفته با عزمی جدی با تمامی حواشی و مشکلات موجود در سازمان نظام دامپزشکی مقابله کردیم و تا حد بزاعت و توان، با مشکلاتی که سازمان نظام را از مسیر اصلی و مسئولیتی که برعهده دارد دور کرده بود، مبارزه کرده و سازمان را مجدد در مسیر اصلی خود قرار دادیم و اهداف عالیه، رسیدگی به مشکلات صنفی اعضا، حل مسائل معیشتی همکاران دامپزشک و اعتلای بخش خصوصی سرلوحه کارهای سازمان نظام دامپزشکی قرار گرفت.

برای ادامه این راه، تقویت هر چه بهتر و پیشرفت بیش از پیش سازمان نظام دامپزشکی، و برای اینکه بتوان تحولی عظیم در سازمان نظام بوجود آورد نیاز به حضور گسترده همه دامپزشکان عزیز و حضور نیروهای تازه نفس می‌باشد. امروز نیاز به مشارکت همه افراد و فعالان صنف بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید 29 دی ماه سال جاری شاهد برگزاری پنجمین انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های سراسر کشور هستیم. بر کسی پوشیده نیست که همچون تمامی نظام‌های صنفی، نظام دامپزشکی نیز عاری از مشکلات نیست. مشکلات ریز و درشتی در نظام صنفی دامپزشکی وجود دارد که قطع به یقین با همفکری و همیاری تمامی اعضای محترم قابل حل و حذف خواهد بود.

حضور در انتخابات استفاده از حق است. تمامی اعضای محترم نظام دامپزشکی می‌توانند تعیین‌کننده نتیجه انتخابات باشند. بنابراین می‌بایست با بصیرت انقلابی و آگاهی کامل نقش خود را در پیشبرد هر چه بهتر اهداف سازمان با کاندید شدن افراد لایق و کارآمد و همچنین حضور گسترده در انتخابات ایفا کنند و آنچه اهمیت دارد نفس مشارکت حداکثری است و پس از آن است که با انتخاب اصلح موجبات استمرار مسیر اعتلای دامپزشکی کشور و تقویت سازمان نظام دامپزشکی را شاهد خواهیم بود.

به همین منظور از خانواده بزرگ دامپزشکی کشور دعوت بعمل می‌آید تا بار دیگر با عزم و اراده خود در روز 29 دی ماه در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده‌شان را به نمایش گذارند.

همچنین افراد توانمند و علاقمندان به کاندیداتوری می‌توانند تا پایان روز 24 آبان ماه جاری جهت تکمیل فرایند ثبت‌نام اقدام نمایند.

دکتر حامد زارعی

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.