افزایش مجوزهای دارویی و درمانی دامپزشکی؛

فعالیت ۱۰۳ داروخانه دامپزشکی و ۸۰ درمانگاه دامپزشکی در لرستان

۱۰۳ داروخانه دامپزشکی ، ۸۰ درمانگاه دامپزشکی ۴ آزمایشگاه دامپزشکی و ۱۲ شرکت پخش و توزیع واکسن و دارو و ۲ کارخانه داروسازی دامپزشکی در لرستان فعالیت دارند.
کد خبر  11313
خبر روز

 به گزارش فاخته، دامپزشکی استان لرستان در جهت رفع مشکلات تامین دارو و واکسن دامداران و مرغداران استان این اداره کل با همکاری نظام دامپزشکی مبادرت به صدور مجوز فعالیت مراکز درمانی، توزیعی دارو و واکسن در استان نموده است.

مدیر کل دامپزشکی استان با اعلام این خبر گغت: با توجه به گستردگی جمعیت دامی روستایی و عشایری استان و افزایش میزان تعداد واحد های دامپروری صنعتی، این اداره کل در راستای خدمات درمانی، تامین دارو و واکسن های دامی مورد نیاز در استان اقدام به صدور مجوز های فعالیت برای افراد واجد شرایط فعالیت در حرفه دامپزشکی نموده است.

دکتر مصطفی زبردست اولویت صدور مجوز مراکز دارویی و درمانی را در مناطق و بخش های کمتر برخوردار استان عنوان کرد و هدف از این اقدام را در دسترس بودن خدمات دامپزشکی جهت استفاده بهره‌برداران عنوان کرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

دکتر زبردست در ادامه عنوان کرد با اقدامات صورت گرفته در حال حاضر هیچ گونه کمبود دارو واکسن دامی در استان وجود ندارد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.