چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

رییس اداره دامپزشکی شهرستان همدان خبر داد:

جاعلان لیبل گوشت تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند

دکتر کامران درخشنده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان همدان گفت: طی بازدید کارشناسان مواد خام دامی از یک فروشگاه و مشاهده مقادیری گوشت منجمد بسته بندی شده با لیبل مشکوک محموله ضبط و توقیف گردید.
کد خبر  10892
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان همدان دکتر کامران درخشنده در این باره گفت: با توجه به نامشخص بودن مبدا و شرایط تولیدمحموله، انجماد خارج از ضوابط دامپزشکی و تهیه و الصاق لیبل جعلی محموله با هماهنگی دستگاه قضا معدوم و پرونده واحد جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضایی متخلفان بهداشتی و تهدید کنندگان سلامت عمومی جامعه به شدت برخورد صورت خواهد گرفت.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

درخشنده در پایان گفت: لیبل هر محموله اطلاعاتی از محل،تاریخ تولید،انقضا و شرایط نگهداری محصول را نشان می دهد لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی دامپزشکی مراتب را از طریق تماس با سامانه رسیدگی به شکایات دامپزشکی ۱۵۱۲ و شماره تماس ۰۸۱۳۲۶۵۱۷۳۵ گزارش نمایند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.