مدیر کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمددر دیدار با کارشناس راهبری سازمان امور اداری و استخدامی کشور:

۶٠ درصد از چارت سازمانی این اداره کل خالی بوده و تعداد 101 پست از 214 پست پیش بینی شده آن بلا تصدی می باشد!

کارشناس راهبری سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دامپزشکی استان گفت : قطعاً مشکلات نیروی انسانی و کمبود تجهیزات اداری را به مسئولین بالادستی خود ابلاغ خواهم نمود.
کد خبر  10407
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ، صبح امروز شنبه 25 آذرماه 1402 دکتر محمدحسن قانع فر ، کارشناس راهبری سازمان امور اداری و استخدامی کشور به همراه دکتر حسن پور ، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بمنظور بررسی مشکلات دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد با حضور در این اداره کل با مسئولین دامپزشکی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمی دکتر سید مختار رجایی فر ، مدیرکل دامپزشکی استان  ضمن عرض خیر مقدم  و تسلیت ایام دهه فاطمیه و شهادت تعدادی از نیروهای سبزپوش فراجا در حادثه تروریستی مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ،   به تشریح گوشه ای از اقدامات دامپزشکی و نقش آن در بهداشت و سلامت جامعه و امنیت غذایی و حفظ و حراست از سرمایه دامی پرداخت.
وی در ادامه  به چالش های فرا روی مجموعه دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در ابعاد اعتبارات و نیروی انسانی پرداخت و گفت : با توجه به وضعیت اداره کل دامپزشکی استان که اکثر قریب به اتفاق همکاران مجموعه بازنشسته شده و قریب به  ۶٠ درصد از چارت سازمانی این اداره کل خالی بوده و تعداد  یکصدو یک  پست  از 214 پست پیش بینی شده آن بلا تصدی می باشد که مشکلات زیادی در بحث ارائه خدمات به جامعه هدف را ایجاد نموده است.
مدیرکل دامپزشکی استان ادامه داد :  در حال حاضر این اداره کل  به همراه ٩ شهرستان آن عملا فاقد  نیروهای راننده ، خدماتی و نگهبان بوده  و علی رغم مکاتبات لازم با دستگاههای ذیربط متاسفانه تاکنون نتوانستیم این مشکل را مرتفع نمائیم.
در ادامه آقای دکتر حسن‌پور،  معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور کارشناس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در استان ،  از پرسنل دامپزشکی به عنوان سربازان گمنام حوزه بهداشت و سلامت یاد نمود و بر کلیه مسایل و مشکلات مطرح شده توسط مسئولین این اداره کل صحه گذاشت و گفت :  در استان  تنها مجموعه ای که فاقد  نیروی شرکتی است ،  اداره کل دامپزشکی استان بوده که انتظار می رود  مسایل و مشکلات این حوزه را به جد پیگیری  شود.

در پایان  دکتر محمدحسن قانع فر ، کارشناس راهبری سازمان امور اداری و استخدامی کشور ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مسئولین  خدوم دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت : مشکلات و چالش های مطرح شده در حوزه دامپزشکی استان را کامل و مفصل خدمت مسئولین سازمان امور اداری و استخدامی  کشور ابلاغ خواهم نمود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

در این نشست مقرر گردید بمنظور بررسی چالش نیروی انسانی در دامپزشکی ، نشستی با حضور مسئولین سازمان دامپزشکی کشور و امور اداری و استخدامی کشور در تهران برگزار گردد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.