چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

ساختمان اداره کل دامپزشکی لرستان در آستانه بهره‌برداری

طی بازدید مشترک معاون اداره کل راه و شهرسازی، معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، پیمانکار و شرکت مشاور با حضور مدیر کل و معاون توسعه اداره کل دامپزشکی استان از ساختمان در حال احداث روند پیشرفت فیزیکی این پروژه بیش از ۹۰ درصد اعلام شد.
کد خبر  10047
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، در این بازدید دکتر زبردست مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تشکر از پیگیری‌های اداره کل راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعلام کرد با توجه به بازدید صورت گرفته و همچنین قول مساعد همکاران اداره کل راه و شهرسازی و سازمان مدیریت پش بینی می‌شود با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه که بیش از ۹۰ درصد اعلام گردیده است تا بهمن ماه سال جاری ساختمان جدید اداره کل دامپزشکی قابلیت بهره‌برداری را داشته باشد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

دکتر زبردست همچنین اعلام کرد اداره کل دامپزشکی استان در تمام شهرستانهای استان دارای اداره دامپزشکی،شهرستانی و اخیرا در پنچ بخش استان نمایندگی فعال دامپزشکی بخش دولتی در جهت خدمات رسانی سریعتر به دامداران دایر شده است

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.