برای نخستین بار در سطح کشور:

رشته دکترای تخصصی دامپزشکی حیات وحش در دانشکده دامپزشکی شیراز راه اندازی می شود

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رشته دانشگاهی مقطع دکترای تخصصی دامپزشکی حیات وحش برای نخستین بار در کشور در دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز راه اندازی می شود.
کد خبر  9964
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از ایرنا، علی سلاجقه روز جمعه در نشست مشترک سازمان حفاظت محیط زیست کشور با دانشگاه شیراز و بازدید از دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع حیات وحش در کشور و ظرفیت های موجود در دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز، صدور مجوز ایجاد این رشته دانشگاهی به صورت تخصصی با ۴۸ واحد تدوین شد.

وی خاطر نشان کرد: از سال آینده جذب دانشجوی مقطع دکترای تخصصی دامپزشکی حیات وحش در دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز انجام خواهد شد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ابراز امیدواری کرد: این اقدام گامی گرهگشا برای افزایش دانسته های متخصصان به منظور حفظ حیات وحش به عنوان بخش ارزشمندی از میراث طبیعی باشد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

 

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.