استاندار همدان از پذیرش دکتری دامپزشکی در «دانشگاه بوعلی» خبر داد

استاندار همدان از تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه بوعلی از محل سفر ریاست جمهوری خبر داد.
کد خبر  10721
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه دانشکده شیمی، علوم نفت و فاز دوم دانشکده مهندسی در  دانشگاه بوعلی‌سینا ظهار کرد: به یمن انقلاب شکوهمند دستاوردهای زیادی را تجربه کردیم و این انقلاب بزرگ ما را از تاریکی به روشنایی سوق داد.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به قدرت‌های بزرگ منطقه تبدیل شده و خداوند متعال استعدادهای زیادی به ما داده که هرجا رشد و پیشرفتی باشد، نام ایران و ایرانی است گفت: از اعتبارات پرخیر و برکت سفر ریاست جمهور، از مجموع ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتباری که تخصیص یافت که تاکنون ۵ هزار میلیارد تومان محقق شده است.

استاندار همدان افزود: سهم وزارت علوم ۶۰۰ میلیارد تومان بود و سهم دانشگاه بوعلی ۱۶۰ میلیارد تومان تعییین شد که ۱۲۰ میلیارد تومان محقق شده است.

وی با اشاره اینکه به زودی دو بلوک خوابگاه دانشجویی در دانشگاه بوعلی به زودی احداث می‌شود که ۷۰۰ نفر خواهران اسکان داده می‌شود گفت: تکمیل آزمایشگاه دامپزشکی و پذیرش دکتری دامپزشکی را در این دانشگاه خواهیم داشت. 

قاسمی‌فرزاد با اشاره به افتتاح فاز دوم دانشکده مهندسی و پروژه دانشکده شیمی و علوم نفت خاطرنشان کرد: اختصاص چهار بلوک خوابگاهی در دانشکده صنعتی و تاسیس چندین رشته ارشد و دکتری در این دانشگاه مدنظر است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

وی با بیان اینکه حمایت مالی از دانشکده سیدجمال الدین  و استقرار کامل دانشگاه در ملاسر و حمایت ویژه از پروژه‌های آموزشی این شهرستان مورد توجه قرار گرفته است گفت: ارتباط بین دانشگاه و پارک علم و فناوری شاهد ارتقای کمی و کیفی محصولات در واحدهای تولیدی استان خواهیم بود.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.