چهارشنبه / ۱۲ اردیبهشت / ۱۴۰۳

نگهداری حیوان زنده در فروشگاه های ملزومات حیوانات خانگی ممنوع است

در راستای تشدید طرح نظارت بر مراکز فروش تجهیزات و غذای حیوانات خانگی، کارشناسان دامپزشکی تربت حیدریه، از مراکز مذکور بازدیدکردند.
کد خبر  11171
خبر روز

به گزارش فاخته، رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: با توجه به فعالیت 6 مرکز فروش تجهیزات و غذای حیوانات خانگی در این شهرستان، نظارت مستمر بر فعالیت مراکز فوق درچارچوب وظایف و تعهدات این شبکه می باشد که در بازرسی های انجام شده بر، پروانه کسب از اتحادیه مربوطه، وجود داروهای دامپزشکی یا انسانی در محل، فروش اقلام فاقد مجوز و تاریخ منقضی، اقدامات درمانی در محل فروشگاه و تداخل عمل با قوانین و دستورالعمل های دامپزشکی بازدید و نظارت صورت گرفت.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: در این بازدید که بصورت سرزده انجام شد تذکرات لازم در خصوص رعایت قوانین و دستورالعمل ها به متصدیان این فروشگاه ها داده شد و یادآوری گردید که نگهداری حیوان زنده در فروشگاه های ملزومات حیوانات خانگی ممنوع می باشد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.