طلوع زیبایی "خورشید" ماهیان زینتی "ایران" در پارک گفتگوی "تهران"

نگاهی تصویری به شکوه و بزرگی "خالق" برای "مخلوق"

نخستین نمایشگاه ملی صنعت آکواریوم از ۱۷ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ در سرای بوستان گفتگوی تهران برگزار شد که در این بخش خلاصه گزارش،تصویری تقدیم مخاطبان گرانقدر "فاخته نیوز" می شود.
کد خبر  9541
خبر روز

 

 

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران؛ نوراله حسینی مدیر شیلات استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: با همکاری بخش های مختلف دولتی و خصوصی اولین رویداد ملی نمایشگاه و همایش سراسری صنعت آکواریوم و ماهیان زینتی و گیاهان آبزی و محصولات و خدمات وابسته در بوستان گفت وگو تهران با مشارکت استانداری تهران توسط مدیریت شیلات استان تهران برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شیلات استان تهران رتبه دوم کشور را از لحاظ تولید ماهیان زینتی را دارد و در راستای حمایت از تولیدکنندگان زیربخش آن این نمایشگاه برگزار می‌شودکه با توجه به تنوع گونه های زیستی ماهیان زینتی، احتمال استقبال خوبی از این نمایشگاه وجود دارد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

گفتنی است نمایشگاه صنعت آکواریوم و ماهیان زینتی توسط مدیریت شیلات و امور آبزیان جهادکشاورزی استان تهران در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفت وگو از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ مرداد به مدت چهار روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ با همکاری سازمان شیلات ایران،موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور،استانداری تهران، انجمن علمی ماهیان زینتی، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، دامپزشکی استان تهران با حمایت گروه بتا از تولیدکنندگان برتر و داخلی خوراک آبزیان برگزار می شود.
عکاس: مهندس میلاد شمس کلاهی

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • مهدی
    می گوید:
    به نام خدا رویداد خوبی در حوزه فعالیت پرورش ماهیان زینتی که جزئی از حوزه وسیع شیلات است برگزار شد و نیاز به حمایت معنوی از جمله خبررسانی این موضوع دارد تشکر از اصحاب رسانه از جمله شما که بر این حرکت قلم زدید.
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.