ایجاد تشکل‌ ملی برای تولید کنندگان زالو در کشور

تولید کنندگان زالو، صاحب تشکل‌های منطقه‌ای و ملی می‌شوند.
کد خبر  9262
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ جلسه گردهمایی تولیدکنندگان مجوز دار زالو و دستگاه‌های ذیربط در سالن جلسات سازمان شیلات ایران برگزار شد.
 
در این جلسه مقرر شد موضوع ایجاد تشکل‌های منطقه‌ای و ملی با همکاری سازمان تعاون روستایی در دستور کار تولیدکنندگان قرار گیرد.
 
این جلسه با حضور تولیدکنندگان مجوز دار زالو که از طریق ادارات کل شیلات استان‌ها معرفی شده‌اند و با حضور نمایندگان سازمان دامپزشکی کشور، غذا و دارو، تعاون روستایی، حراست سازمان شیلات و دفاتربهبود کیفیت، فراوری و توسعه بازار آبزیان، ارزیابی عملکرد ونماینده دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شد.
 
نمایندگان سازمان‌های ذیربط نسبت به ارائه مشکلات و چالش‌های موجود و بیان ملاحظات مرتبط با موضوع پرداختند.
 
در این جلسه همچنین مقرر شد کمیته تخصصی زالو جلسات مستمری را به صورت تخصصی برگزار کنند.
 
مدیرکل دفترآبزیان آب شیرین سازمان شیلات ایران درباره وضعیت تولید زالو در کشور گفت: بیش از ۸ میلیون قطعه زالو در سال ۱۴۰۱ در کشور تولید شده است.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)
 
سید قباد مکرمی افزود: برای تولید این آبزی از سال ۱۳۹۶ تا کنون ۳۱۶ موافقت اصولی، ۱۰۵ پروانه تاسیس و ۳۱ پروانه بهره برداری توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی صادر و به همین تعداد نیز مجوز پروانه بهداشتی توسط سازمان نظام دامپزشکی کشور صادر شده است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.