حذف نصب آسیاب و میکسر در مرغداری‌ها کلید خورد

مدیرکل دفتر تغذیه و جایگاه دام معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از حذف نصب آسیاب و میکسر در صدور پروانه واحدهای مرغداری خبر داد.
کد خبر  9263
خبر روز

به گزارش فاخته «سیداحمدرضا سیدعلیان» طی نامه ای به دبیر ستاد هماهنگی صدور پروانه های معاونت تولیدات دامی، حذف نصب و تجهیزات آسیاب و میکسر جهت صدور پروانه بهره برداری واحدهای مرغ گوشتی را خواستار شد.

در این نامه آمده است: با توجه به نقش خوراک آماده تولیدی به روش صنعتی در کارخانجات خوراک دام و طیور و ظرفیت ۲۷ میلیون تنی این صنعت در بهبود ضریب تبدیل خوراک مصرفی و همچنین ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت اسمی کارخانجات با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده به منظور تولید خوراک با کیفیت و استاندارد و همچنین در راستای تهسیل و کاهش هزینه های احداث و راه اندازی واحدهای مرغ گوشتی و نیز کاهش مصرف انرژی، مستدعی است موضوع عدم لزوم خرید و نصب آسیاب میکسر در واحدهای مرغداری گوشتی به سازمان و یا دستگاه های مربوطه اعلام شود.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

حذف نصب آسیاب و میکسر در مرغداری‌ها

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.