در دیدار رییس سازمان نظام دامپزشکی با دکتر نوروزی مطرح شد؛

تلاش در جهت رفع دغدغه های دامپزشکان و پیرادامپزشکان کشور در سایه تعامل دوجانبه

«دکتر حامد زارعی» به همراه معاونین سازمان نظام دامپزشکی با حضور در سازمان دامپزشکی کشور با «دکتر مجتبی نوروزی» ریاست جدید سازمان دامپزشکی کشور دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر  9990
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، «دکتر حامد زارعی» در این دیدار ضمن تبریک مجدد انتصاب شایسته دکتر نوروزی با اعلام حمایت و همکاری همه جانبه با سازمان دامپزشکی کشور در بخش خصوصی گفت: «امید است بیش از هر زمان دیگری با همکاری فی ما بین دو سازمان، شاهد اعتلای جایگاه دامپزشکی در کشور باشیم.»

در ادامه «دکتر مجتبی نوروزی» رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن ابراز خوشحالی از حضور مجدد در جمع دامپزشکان در حمایت کامل از دامپزشکی در بخش خصوصی و همچنین تلاش همه جانبه در جهت اعتلای حرفه دامپزشکی و امنیت شغلی دامپزشکان تاکید جدی کرد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

در این جلسه مباحثی در خصوص ارتقای سطح معیشت دامپزشکان، کنترل ظرفیت ورودی دانشجوی دامپزشکی و تلاش در جهت متعادل کردن ظرفیت متناسب با میزان اشتغال، همچنین تعیین تکلیف میزان حقوق و مزایای مسئولین فنی بهداشتی مطرح گردید.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.