از قابلیت پیگرد قانونی در هیات‌های بدوی و عالی انتظامی تا مراجع قضایی ذیصلاح؛ در امور درمانی دامپزشکی دخالت نکنید!

پیگیری حذف تعرفه خدمات حوزه دام و طیور و آبزیان ابلاغی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور

رییس طامان نظام دامپزشکی، طی ارسال نامه‌ای به معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی خواستار حذف موارد درمانی مربوط به حوزه دامپزشکی از جدول تعیین تعرفه خدمات حوزه دام و طیور و آبزیان ابلاغی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور شد.
کد خبر  9826
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا دکتر حامد زارعی، رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای خطاب به معاونت محترم برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم دریافت مجوزهای لازم و قانونی برای هرگونه فعالیت در حوزه خدمات بهداشتی، پیشگیری و درمانی به دام‌ها از سازمان دامپزشکی کشور و سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا تاکید کرد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران ورود به حوزه پیشگیری و درمان بیماری‌های دامی بدون اخذ مجوز از سازمان‌های ذیصلاح (سازمان دامپزشکی و یا سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا) را از مصادیق دخالت در امور درمانی دانست و متذکر شد این موارد وفق قانون موجب تهدید سرمایه‌های دامی و به تبع آن بهداشت عمومی جامعه می‌باشد و قابلیت پیگرد قانونی در هیات‌های بدوی و عالی انتظامی و حتی مراجع قضایی ذیصلاح را خواهد داشت.

 

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.