پیام تبریک رئیس سازمان نظام دامپزشکی به دکتر آقامیری

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران طی پیامی انتصاب دکتر سیدمحمد آقامیری به سمت استانداری استان قم را تبریک گفت.
کد خبر  9619
خبر ویژه

به گزارش فاخته، متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

برادر عزیز و ارجمند، جناب آقای دکتر سیدمحمد آقامیری

با سلام و تحیات فائقه؛

انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان استاندار حرم اهل‌البیت، خیزش‌گاه انقلاب اسلامی، قم المقدسه، در دولت محبوب انقلابی، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت جنابعالی را در خدمت به مردم شریف، ارزشی، انقلابی و ولایت مدار قم از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

بدون شک سوابق، تجارت و درایت ارزشمند جنابعالی در جایگاه‌های مختلف مدیریت سیاسی، علمی و اجتماعی نوید بخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در راستای توسعه همه‌جانبه بویژه زیرساخت‌های اقتصادی استان قم است.

اینجانب مجددا حُسن انتخاب جنابعالی به عنوان نماینده عالی دولت در استان را تبریک عرض نموده و آمادگی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران را جهت هرگونه همکاری علمی و اجرایی با حضرتعالی در راستای توسعه، پیشرفت و اعتلای بخش دامپزشکی کشور اعلام می‌دارم.

از درگاه خداوند متعال، عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسألت دارم و برای جنابعالی مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از توکّل الهی در مسیر رشد و شکوفایی استان قم را آرزومند.

                                                                                                                             دکتر حامد زارعی

  رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.