دکتر نوروزی در جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی:

دامپزشکی علی‌رغم قدرتی که دارد بسیار مظلوم واقع شده و متناسب با خدماتی که ارائه می‌دهد در جامعه شناخته نشده است/

جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با حضور «دکتر مجتبی نوروزی» رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور و اعضای محترم شورای مرکزی برگزار شد.
کد خبر  9933
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، «دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی و تبریک انتصاب «دکتر سیدمحمدآقامیری» به عنوان استاندار استان قم و همچنین انتصاب «دکتر مجتبی نوروزی» به عنوان رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: «هفته دامپزشکی را خدمت تمامی عزیزان به ویژه خدمت اعضای محترم شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی که طی این یک سال بدون چشم‌داشت و با تمام توان دوشادوش سازمان در جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر به جامعه تلاش کردند تبریک عرض می‌نمایم.»

وی ادامه داد: «خدا را شاکریم که دیروز به یمن هفته دامپزشکی، شاهد یک انتصاب میمون و مبارک بودیم. خیر مقدم و تشکر ویژه دارم از جناب آقای دکتر نوروزی که این وظیفه خطیر را قبول زحمت فرمودند. از آنجایی که ایشان یکی از پیشکسوتان و عزیزان این حوزه هستند، قطعا با همکاری فی‌مابین دو سازمان کارها طبق روال قبل با خوبی و تعامل بسیار بالای هر دو سازمان حل و فصل خواهد شد.»

دکتر زارعی تصریح کرد: «خوشبختانه شاهد این هستیم در شورای مرکزی کنونی تمامی عزیزان چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی، در منصب‌های بسیار خوب و کاربردی قراردارند که این امر فرصتی بسیار استثنائی است و یک ظرفیت بسیار بالا در دامپزشکی کشور محسوب می‌شود.»

دامپزشکی علی‌رغم قدرت بالایی که دارد مظلوم واقع شده است

«دکتر مجتبی نوروزی» رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور با حضور در جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا یک روز بعد از حکم انتصاب، ضمن ابراز خرسندی از بازگشت مجدد به جلسات شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی پس از گذشت سال‌ها و حضور در کنار همکاران سازمان، گفت: «دامپزشکی علی‌رغم قدرتی که دارد بسیار مظلوم واقع شده است و متناسب با خدماتی که ارائه می‌دهد در جامعه شناخته نشده است.»

دکتر نوروزی با اشاره بر آشنایی با وظایف سازمان نظام و تاکید بر حجم بالا و سنگین وظایف محوله به سازمان نظام گفت: «بنده با تمام توان و نه در حد تعارف، در خدمت تمامی دوستان و همکاران سازمان نظام دامپزشکی هستم تا دست در دست هم دامپزشکی کشور را به تمام معنا اعتلا بخشیم.»

جهاد دامپزشکی را جدی بگیرید

در ادامه جلسه «دکتر سیدمحمد آقامیری» عضو محترم شورای مرکزی و سرپرست سابق وزارت جهاد کشاورزی ضمن تاکید بر جدی گرفتن جهاد دامپزشکی گفت: «با تلاش همکاران دامپزشک در 31 استان کشور 31 رزمایش برپا کردیم و تقریبا شهری در کشور نداریم که اردوی جهادی در آنجا انجام نشده باشد. با این کار افرادی را که به بهانه کار جهادی از درمان توسط دامپزشکی جلوگیری می‌کردند، کنار زدیم.»

وی در توضیح بیشتر گفت: «اردوهای جهادی که برای حضور دامپزشکان در نظر گرفتیم در واقع یک طرح تشویقی است. این امر اولین قرارگاه نهادی جهادی در کشور است که ظرفیت بسیار مطلوبی دارد. لازم است تمامی دوستان و همکاران پیشنهاداتی که در حوزه مدیریت دامپزشکی چه بخش خصوصی و چه بخش دولتی دارد، ارائه دهند.»

در ادامه جلسه موضوعاتی در خصوص بررسی و تایید نفرات منتخب اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت استان‌ها، بررسی و انتخاب عضو معتمد در هیات نظارت استان‌های کشور و سایر امور مربوط به پنجمین انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌های سراسر کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات به تصویب شورای مرکزی رسید.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

گفتنی است در انتهای جلسه از اعضای محترم شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دامپزشکی، با اهدای لوحی توسط دکتر زارعی ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی و دکتر نوروزی ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد.

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.