برگزاری مراسم روز ملی و هفته دامپزشکی از ۱۴ تا ۲۰ مهر امسال

مراسم روز ملی و هفته دامپزشکی از ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر  9876
خبر مهم

به گزارش فاخته، مشاور سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: برنامه‌های سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت گرامیداشت روز ملی و هفته دامپزشکی از ۱۴ تا ۲۰ مهر  با شعار "دامپزشکی، یک قرن خدمت" است برپا خواهد شد.

امین اسدی افزود: هر روز این هفته با یک اسم و ماموریت از سوی سازمان دامپزشکی کشور، مشخص شده است.

وی درباره اسامی مربوط به روزشمار هفته دامپزشکی اظهار داشت: ۱۴ مهر- با عنوان دامپزشکی در خدمت رشد تولید ملی، ۱۵ مهر - دامپزشکی، سلامت غذا از مزرعه تا سفره، ۱۶ مهر- دامپزشکی، خدمت‌رسانی در مناطق روستایی و عشایری، ۱۷ مهر- دامپزشکی در خدمت بهداشت عمومی و توسعه پایدار، ۱۸ مهر- دامپزشکی، آموزش و پژوهش، ۱۹ مهر - دامپزشکی، خدمات و فناوری‌های نوین، ۲۰ مهر - دامپزشکی، اخلاق حرفه‌ای و حقوق حیوانات از سوی سازمان دامپزشکی کشور نامگذاری شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور با بیان این که در هفته دامپزشکی سرپرست، معاونین و مدیران عالی سازمان دامپزشکی کشور با مراجع تقلید دیدار خواهند کرد، گفت: در این دیدار نقش‌ها، ماموریت‌ها، وظایف و دستاوردهای سازمان دامپزشکی کشور تببین و به سمع مراجع و علما معظم می‌رسد.

وی از برگزاری یک همایش ملی با همکاری نظام دامپزشکی استان تهران در روز ۱۵ مهر در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی با حضور مقامات لشگری و کشوری خبر داد و تصریح کرد: در این همایش ضمن ارایه خدمات دامپزشکی، مخاطبان خاص ما در کنار مسوولان کشوری و لشکری حضور خواهند داشت.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

اسدی همچنین دیدار سرپرست سازمان دامپزشکی کشور با خانواده معزز شهدا، مقامات عالی‌رتبه کشور، روسای قوا و مسوولان وزارت کشور را از دیگر برنامه‌های سازمان در هفته دامپزشکی برشمرد و اذعان داشت: این دیدارها به منظور بهره‌مندی از حمایت‌های آنان برای پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی صورت می‌گیرد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.