پیام همدلانه رئیس سازمان دامپزشکی کشور به کارمند مجروح شده در حین خدمت

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور به محض اطلاع از مصدومیت شدید یکی از کارکنان ادارات کل دامپزشکی استان کرمانشاه با ابراز پیامی همدلانه با وی همدردی کرد.
کد خبر  10322
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، به دنبال مصدومیت شدید "سجاد معصومی" از کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان سنقر و کلیایی در حین واکسیناسیون دام سنگین علیه بیماری تب مالت از ناحیه دست چپ، دکتر "مجتبی نوروزی"، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس این سازمان در پیامی ضمن قدردانی از مسئولیت پذیری همکار این اداره کل و از خودگذشتگی وی در انجام وظیفه حرفه ای ابراز امیدواری کرد تا همکار مصدوم از این سانحه به سرعت بهبودی خود را بازیابد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

وی با تاکید بر اهمیت امنیت غذایی جامعه، این امر را نتیجه حضور و خدمت دامپزشکان و حتی کارکنان اداری برشمرد که در هر سنگر از تولید و با از خودگذشتگی در نیل به این مهم می‌کوشند.لازم به ذکر است "سجاد معصومی" از کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان سنقر و کلیایی در حین واکسیناسیون دام سنگین علیه بیماری تب مالت از ناحیه دست چپ دچار آسیب دیدگی شدید شده و تحت درمان می باشد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.