استفاده مجدد از آب مصرفی کشتارگاه ها با بازچرخانی آب چیلرها و تصفیه فاضلاب

«فرایند زیست» به عنوان مجموعه ای دانش بنیان، پیشگام استفاده مجدد از آب مصرفی کشتارگاه ها با بازچرخانی آب چیلرها و تصفیه فاضلاب در این مراکز است.
کد خبر  11402
فاخته پلاس

فاخته- برای معرفی اقدامات مهم این مجموعه در حوزه صنایع دامپزشکی و دام وطیور، گفتگویی کوتاه به شرح زیر انجام شد که فعالان این صنایع را به مطالعه آن دعوت می کنیم.

  1. لطفا خودتان را معرفی کنید؛ نام و نام خانوادگی، تحصیلات و زمینه فعالیت شرکت و اینکه از چه سالی آغاز بکار داشتید؟

- سودابه سعیدی هستم. مدیر عامل شرکت فرایند زیست؛ در زمینه تصفیه فاضلاب های صنعتی و شهری و سیستم های آب شیرین کن فعالیت داریم حدودا ۱۵سال سابقه فعالیت داریم

  1. مجموعه شما دقیقا چه خدمتی را در حوزه کشتارگاه های دام و طیور ارائه می دهد؟

-تصفیه فاضلاب کشتارگاه ها و سیستم های تصفیه آب و آب شیرین کن کشتارگاه فعالیت داریم

  1. مزایای استفاده صنایع یادشده از دستگاه ها و نوآوری های شما چیست؟

بازچرخانی آب چیلرها و تصفیه فاضلاب کشتارگاه امکان استفاده مجدد آنها در خط وجود دارد و این مهم باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود.

  1. تا کنون در کدام استان فعالیت داشته اید و اگر سایر استان هامتقاضی همکاری با شما باشند از چه راهی امکان این تعامل وجود دارد؟

- عمده فعالیت ما در استان خراسان رضوی و کشتارگاه های دام نیشابور، فریمان و کشتارگاه های طیور بهاران و بهدشت بوده است.  از طریق سایت شرکت و شماره تماس بنده ۰۹۱۵۳۱۸۰۵۴۸  و شماره تماس همکاران ۰۹۱۵۵۱۷۶۱۸۰ در تمام ساعات پاسخگو هستیم و البته دعوت می کنیم تا از سایت ما به نشانی https://farayandzist.com بازدید به عمل آروند.

  1. اگر حرف ناگفته ای باقی مانده بفرمایید.

به عنوان اولین شرکت مدعی در زمینه بازچرخانی آب چیلرها و صرفه جویی بخش عمده ای از پساب تولیدی خط کشتار طیور این امکان وجود دارد که همکاری لازم را با واحدهای متقاضی که چه در زمینه بازچرخانی آب چیلرها و چه اجرا ،ساخت، راه اندازی و راهبری تصفیه خانه فاضلاب را داشته باشیم./رپرتاژ

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.