رونمایی از اولین و جامعترین سایت مایکوتوکسین ایران

در حاشیه برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته تهران، مطلع شدیم که شرکت افزودنی های دام و طیور بامداد رسپینا اقدام به رونمایی از اولین و جامعترین سایت مایکوتوکسین ایران نموده است.
کد خبر  9574
فاخته پلاس

پرسش و پاسخ حاضر نتیجه ی مصاحبه ی خبرنگار ما با دکتر زهرا موسوی (دکترای ژنتیک و اصلاح نژاد دام) از تیم تحقیق و توسعه ی این شرکت می باشد.

لطفا در ارتباط با سایت مایکوتوکسین که به تازگی توسط تیم شما راه اندازی شده است توضیحاتی را به خوانندگان عزیز ارایه بفرمایید.

ما برای اولین بار در ایران توانستیم سایت جامع مایکوتوکسین که درحوزه دام، طیور و سلامت انسان فعالیت می کند را راه اندازی کنیم و اطلاعات جامع و کاربردی در این حوزه را جهت استفاده عموم گرد هم بیاوریم.

این سایت دارای بخش های مختلف می‌باشد،  که به طور خلاصه شامل :

۱ - معرفی مایکوتوکسین ها و اثرات آن ها روی سلامت انسان، دام، طیور و آبزیان می باشد.

۲ - این سایت علاوه بر مطالب کاربردی شامل ویدئوهای آموزشی نیز بوده که تلاش شده در آن به روزترین راهکار های تشخیص و مقابله با مایکوتوکسین ارائه گردد.

۳ - در قسمت مقالات، به روزترین اطلاعات حوزه مایکوتوکسین و همچنین ماهنامه تخصصی مربوط به مایکوتوکسین ها ارایه شده است.

در نهایت، شرکت افزودنی های خوراک دام و طیور بامداد رسپینا از کلیه متخصصان و علاقه مندان در این حوزه دعوت به عمل می آورد که با پر کردن فرم همکاری در سایت به ما در کارهای پژوهشی یا صنعتی بپیوندند. امید هست که بتوانیم کارهای بزرگی را در جهت ارتقا سطح حوزه مایکوتوکسین کشورمان در کنار هم انجام دهیم.

در پایان آدرس سایت جهت مطالعه و بهره برداری تقدیم خوانندگان می گردد:

www.mycotoxin.ir

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.