یادداشت؛ دکتر علیرضا کیهان پور:

تشکل‌های تخصصی و رسانه های بخش کشاورزی همچنان امیدوار به آینده

گاهی اوقات، برخی از سایت های خبری دست چندم و غیر مشهور در فضای "برخط" طی تحلیل هایی به انتخاب و انتصاب یک فرد به عنوان مسئول در یکی از بخش های مورد نظر خود اشاره می کنند و این افراد را از گزینه های وزرای دولت ها عنوان می کنند تا به این ترتیب فرد مورد نظر خودشان را معرفی کنند. به هر حال، تیری است در تاریکی!
کد خبر  9542
یادداشت

فاخته- صرف نظر از صحت و سُقمِ  اینگونه اخبار "احتمالی سفارشی" و مصداق "راه بنداز و جابنداز" و نیز (شایعات به ناحق انتصاب مسئول فعلی کار نابلد و فاقد ارزش های قابل قبول صندلی های چرخان  میز پسند  اداره کل شیلات یکی از استان های شمالی کشور) که بدون تجارب ارزنده مفید و مدیریت کلان می باشد به جای معاون وزیر و رئیس فعلی سازمان شیلات ایران صرفا یک "شووآوف" رسانه ای "زرد" و  "فیک" باندگرا بوده که مخاطبان خاص، هرگز اسیر دست بسته این گونه پروپاگاندای رسانه ای ناشناس نخواهند شد.
جناب آقای مهندس محمدعلی نیکبخت :
لطفا از تجارب، برنامه ها، پیشنهادات، دغدغه ها و شناخت کافی اتحادیه ها، تعاونی ها، ثمن‌ ها و اصحاب رسانه های تخصصی بخش کشاورزی و نیز پیکره درونی هر معاونت، سازمان ، موسسات و شرکت های وابسته به وزارتخانه با تایید نهاد های نظارتی برای کمیته انتصابات بهره بگیرید که برای این بخش بسیار ضروری و مهم است.
۵۲ روز از انتخاب جنابعالی با رای بالای مجلس و تنفیذ رئیس جمهور گذشت که اين " تعداد رای بالا متضمن اعتماد به نفس بیشتر، امید به رشد و توسعه این بخش تحت مدیریت و فرماندهی " شماست.
لشگر فاتح جهادگران جهاد سازندگی ، همکاران فرهیخته فعلی وزارت جهاد کشاورزی ، تشکل های تخصصی و رسانه ها و ژورنالیست های قدیمی و پیشکسوت بخش  همچنان امیدوار به فرمانده خود در ادامه کار و انتخاب و انتصاب معاونین، مدیران عالی و میانی وزارتخانه هستند زیرا از دل و درون زایی یک نهاد مقدس به نام جهاد سازندگی و در قلب سرزمین سلحشوران سیستان و بلوچستان و از مناطق محروم این استان از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی برخاسته اید و دارای تجارب ارزنده مدیریتی، تخصصی و دغدغه مند با عیار بالای خدمتگزاری، بوده، هستید و به امید خداوند هستی بخش خواهید بود و همه ما به شما و همکاران فعلی و پیشین وزارتخانه "مانند دوران پرشکوه دفاع مقدس و تقدیم ۳۱۰۰ شهید والامقام و سنگرسازان بی سنگر و خون پاک و مقدس شهیدان" همچنان مدیون بوده و امید داشته و آماده همکاری و پشتیبانی اخلاقی، علمی و رسالت به دوش نهاده خود هستیم.
«همواره به یاد داشته باشیم و فراموش نکنیم که "لشگر فاتح جهاد" در لحظات سخت و دشوار امروز "هرگز فرمانده عرصه امنیت غذایی ۸۵ میلیون نفری ایران عزیز" را تنها نخواهند گذاشت و به منشور اخلاقی و عهد و پیمان خویش پایبند بوده و هستند.»

دکتر علیرضا کیهان پور

مشاور عالی رسانه ای فاخته

دکترای برنامه ریزی استراتژیک امنیت غذایی

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.