یادداشت؛ علیرضا کیهان پور:

۵۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کن و با ۵۴۰ ساعت سیزده به گشت؛ چهار روباه بی زبان را «به قنارّه بِکِش و بُکُش!»

قصد نداشتم در آستانه فرارسیدن ضیافت پرشکوه فطر و تبریک  به سرافرازان آزمون ربیع القرآن و با آرزوی قبولی طاعات و نیایش همگان با این یادداشت کام مخاطبان را به تلخی بکشانم. اما رسالت و منشور اخلاقی رسانه ها زمان و مکان و فرصت بعدی نمی شناسد و قلم در پیشگاه خداوند قلم آفرین مسئول و پاسخگوست.
کد خبر  11149
یادداشت

فاخته- قصد نداشتم در آستانه فرارسیدن ضیافت پرشکوه فطر و تبریک  به سرافرازان آزمون ربیع القرآن و با آرزوی قبولی طاعات و نیایش همگان با این یادداشت کام مخاطبان را به تلخی بکشانم. اما رسالت و منشور اخلاقی رسانه ها زمان و مکان و فرصت بعدی نمی شناسد و قلم در پیشگاه خداوند قلم آفرین مسئول و پاسخگوست.
به "خبر پیوست این مقاله" به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان روز سه‌شنبه  ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۳ بر روی خروجی برخط رسانه ها قرار گرفت لطفا توجه نموده و قضاوت آن را به مخاطبان گرانقدر می سپارم.
«بازنگری در قوانین و تشدید مجازات شکارچیان غیرمجاز،  اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بیشتر و  پیشگیرانه در این راستا که شکارچی بی انصاف غیرمجاز می توانست با اطلاع رسانی و استمداد  از محیط بانان تلاشگر و گمنام نسبت به تله گذاری و زنده گیری روباه ها  اقدام نماید قِصه پُر غُصه این روزهای بی‌اعتنایی به رعایت قوانین احترام به حقوق حیوانات زبان بسته است که یا در حریم خود که جاده کشی به ناحق شده  در اثر تصادف یا حوادث دیگر مانند شلیک گلوله یا دار کشیدن توسط شکارچیان از هستی به نیستی کشانیده می شوند!.» / ۳۷۵

علیرضا کیهان پور

خبر منتشر شده در باشگاه خبرنگاران جوان مجازات شکارچی چهار قلاده روباه در چالوس 

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست چالوس از ابلاغ حکم قضایی جایگزین زندان برای شکارچی متخلف چهار قلاده روباه در بخش مرزن‌آباد این شهرستان خبر داد و گفت: طبق این حکم این شکارچی باید مدت ۵۴۰ ساعت خدمات رایگان زیست محیطی ارایه و بیش از ۵۰ میلیون ریال هم بابت شکار این روباه‌ها پرداخت کند.


                         

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.