یادداشت؛ دکتر علیرضا کیهان پور:

"خبر" بی "نگار" ، "خبرنگار" نمی شود! شلیک خصم به "یکصد" قلب تپنده "خون نگاران" در "کربلای غزه"...

به گفته "سازمان ملل"، باریکه در محاصره "غزه"، نه تنها خطرناک ترین مکان "جهان" برای "کودکان بی پناه" ، بلکه برای " "خبرنگاران" هم ناامن ترین جای دنیاست.
کد خبر  10454
یادداشت

فاخته- به گفته "سازمان ملل"، باریکه در محاصره "غزه"، نه تنها خطرناک ترین مکان "جهان" برای "کودکان بی پناه" ، بلکه برای " "خبرنگاران" هم ناامن ترین جای دنیاست.
سازمان ملل در بیانیه ای از دفتر حقوق بشر این نهاد در سرزمین های اشغالی فلسطین اعلام کرد《قتل و جابجایی اجباری خبرنگاران》مانع توانایی آنها  برای  تهیه گزارش از محل رخدادها در غزه شده است؛ جدیدترینشان، فیلمبردار شبکه الجزیره "سامر ابودقه"، پدر چهار فرزند بود که در جنوب نوار غزه و در "شهر خان یونس" در جریان حمله پهپادی نیروهای رژیم تجاوزگر صهیونیستی به یک "مدرسه"  به شهادت رسید. 
خبرنگاری عرصه خطر، تهور و انجام وظایف خطیر "ژورنالیستی" است که در هنگامه رخدادهای بین المللی ناشی از درگیری ها و اتفاقات نابهنگام پیش بینی نشده در صف مقدم و خط شکن ثبت  اولیه اتفاقات و ترسیم آنچه در میدان نبرد است را با شهامت و با اهدای خون و جان خود ، "خون نگاران" صدیق اطلاع رسانی هر لحظه ای هستند که ایثار و نام و یادشان هرگز فراموش نخواهد شد.
این یکصد خبرنگار شهید در کربلای غزه پرچمدار این عقیده و ایمان هستند که "خبر" بی "نگار" ؛ "خبرنگار" نمی شود، داغ تو دارد این دلم، بی تو به سر نمی شود.
شلیک خصم زبون به یکصد قلب تپنده خبرنگاران و خون نگاران در کربلای غزه عهد و پیمان کسانی است که در خط مقدم اطلاع رسانی مدال زرین و طلایی شهادت را همراه با بیش از ۲۰ هزار زن و مرد و کودک در دفاع از آرمان های خود به گردن آویخته و جاویدان شدند. نام و یادشان در عرصه گیتی، گرامی باد.


                   دکتر علیرضا کیهان پور

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.