یادداشت؛ علیرضا کیهان پور:

" اتو کانیبالیسم" و " جانور ریز آبکی" که حتی به "مغز زنگ" زده خود نیز رحم نمی کند...!

اتو کانیبالیسم پدیده نا بهنجاری است که در انسان مانند جویدن ناخن و جانوران و حیوانات مانند جفت خواری در گربه پس از زایمان و میل کردن بخشی از مغز خود در آب دزدک دریایی و....به عنوان یک رفتار سال هاست توسط دانشمندان پیگیری و در حال مطالعه است اما هنوز کامل نشده است.
کد خبر  10409
یادداشت

فاخته- آبدزدک دریایی (Sea Squirts) اما موجودی بی رحم، کمینگر و شکارچی فرصت هاست که برای ادامه حیات و تغذیه خود نه فقط به دیگر همزیستان خود که به خودش هم رحمی نمی کند و در حالت "مستی و راستی" حتی بخشی از مغز خود را به فراموشی و فرانوشی، نوش جان می کند.
موجود شکارچی آبدزدک دریایی در آب های عمیق و نسبتا نیمه عمیق دریاها و اقیانوس ها زندگی کرده و با پوشش سیلیسی مقاوم و سخت خود و فیلتراسیون و پالایش آب  ورودی به بدن کیسه مانند و کوچک خود صرفا تعدادی موجود خاص(طیف همگرا) با همزیستی چرک منحصر به فردش در حلقه اولیه و گارد بسته تیم جانوری خود به اتو کانیبالیسم و خودخوری و دگرخوری، به حیف و میل زیاده خواهی و خیلی بیشتر ازسهم خواهی مقرر شده "موجودی کوتوله ، ریزه میزه به رنگ آبی دریا و چشمانی فیروزه فام" است که تصور می کند خیلی زرنگ و شکارچی و کمین گر فرصت ها و تهدید ها  است! اما در نهایت به به خودش هم رحم نکرده و به موقع نیاز بخشی از "مغز کوچک زنگ زده خودش" هم رحم نکرده و به اتو کانیبالیسم مشغول  می شود.
«این موجود موذی و هرما  فرودیت و دارای زر ورق پوششی تظاهرنما ؛  خصلت زشت و هرما فرودیت (دوجنسی کاذب) بی رحم گستره  آب های سواحل "جنوب تا  شمال را تا آکواریوم  آب های داخلی" در سیطره خویش داشته و با زرنگ پنداری و توهم موجودات همجوار خود‌ گذران زندگی ‌‌‌و تغذیه چرک خود چند روزی را مشغول بوده اما سرانجام زندگی اش با اتو کانیبالیسم مغزی بخشی از مغز خود به نحوه دردناک و پند گیرنده دیگران به ایستگاه  ته  خط سراپا خطای خود بدون شک خواهد رسید.»

علیرضا کیهان پور

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.