امضای توافقنامه در حوزه بهداشت و دامپزشکی در دستور کار دو کشور؛

خیز جدید تهران و اسلام‌آباد برای از سرگیری مذاکرات تجارت آزاد

یک روزنامه اقتصادی پاکستان با اشاره به گام‌های عملی تهران و اسلام‌آباد برای پیشبرد برنامه همکاری راهبردی تجاری و افزایش حجم مبادلات به ۵ میلیارد دلار، نوشت: ایران و پاکستان خیز جدیدی را برای ازسرگیری مذاکرات درباره پیمان تجارت آزاد را برداشته‌اند.
کد خبر  9711
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری ایرنا، روزنامه انگلیسی زبان «بیزینس ریکوردر» در گزارش امروز خود به دیدار اخیر یک هیات ایرانی با مقامات پاکستانی استناد کرد و نوشت که تهران مقدمات لازم برای ازسرگیری مذاکرات درباره توافقنامه تجارت آزاد را فراهم کرده و از طرف پاکستانی برای دور جدید گفت‌وگوهای راهبردی تجاری رسما دعوت بعمل آورده است.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

روزنامه بیزینس ریکوردر نوشت: مسوولان ایران و پاکستان توافق کردند پیش نویس نهایی توافقنامه در حوزه بهداشت دام و دامپزشکی را در نشست آتی وزیران دو کشور امضا کنند. هر دو طرف توافق کردند که توافقنامه نوترکیبی متقابل (MRA) در زمینه قرنطینه و بهداشت گیاهی را ظرف سه ماه تمدید کنند. در این خصوص طرف ایرانی خواهلن صدور مجوز واردات سیب صادراتی ایران به پاکستان شد. متقابلا طرف پاکستانی از آغاز صدور مجوز واردات سیب ایرانی خبر داد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.