رایزنی های گوشتی ایران در هند؛

دیدار رئیس سازمان دامپزشکی ایران و رئیس سازمان توسعه صادرات محصولات کشاورزی و غذایی فرآوری شده APEDA در دهلی‌نو

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با رئیس سازمان توسعه صادرات محصولات کشاورزی و غذایی فرآوری شده – APEDA - در خصوص هماهنگی‌های بهداشتی صادرات و واردات محصولات دامی وآبزی پروری ونهاده ای دو کشور تبادل نظر کردند.
کد خبر  10511
خبر مهم

 به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر "مجتبی نوروزی"، معاون وزیر و رئیس این سازمان در دیدار با آبشیهک - Shri Abhishek - رئیس سازمان توسعه صادرات محصولات کشاورزی و غذایی فرآوری شده – APEDA - و دکتر سودانشو  Sudhanshu (معاون آبشیهک) به اتفاق رایزن و کارشناس اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران در هند،دیدار کردند .
 
همچنین معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق  هیات همراه از مجموعه کشتارگاهی "لولو" - (LULU) - بازدید کردند.
 
در این دیدار، رئیس سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق کارشناسان مستقر سازمان دامپزشکی در هند نشان A مشروط سطح بهداشتی سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به مدیریت این کشتارگاه  اعطا کردند.
 
دکتر مجتبی نوروزی معاون وزیر ورئیس سازمان دامپزشکی در دیدار با دکتر الهی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو، موضوعات مربوط به صادرات و واردات نهاده های دامی، گوشت، پشم، تخم مرغ SPF ، آبزیان و ...مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
همچنین بازدید از مجموعه کشتارگاهی "آلانا" به اتفاق کارشناسان ایرانی مقیم سازمان دامپزشکی کشور در هندوستان از دیگر  برنامه های معاون وزیر ورئیس سازمان دامپزشکی کشور بود که با اعطای نشان بهداشتی کلاس+ A سطح بهداشتی کشتارگاه را مشخص نمودند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

 قابل ذکر است سازمان توسعه صادرات محصولات غذایی کشاورزی و فرآوری شده (APEDA) توسط دولت هند و بر اساس قانون سازمان توسعه صادرات محصولات کشاورزی و فرآوری شده غذایی این کشور که در دسامبر 1985 میلادی توسط پارلمان تصویب شد، تأسیس گردیده است. وبالا ترین مرجع  تصمیم گیری در خصوص صادرات و واردات در کشور هندوستان میباشد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.