حضور تمام‌وقت مسئول فنی بهداشتی در داروخانه‌های دامپزشکی الزامی است

مسئولین دامپزشکی و شورای نظام دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در نشستی مشترک با مسئولین فنی داروخانه های دامپزشکی ، مشکلات و تنگناه های موجود این بخش بررسی شد.
کد خبر  10107
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ، صبح امروز، نشست صمیمی مسئولین دامپزشکی و شورای نظام دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد با مدیران و مسئولین فنی داروخانه های دامپزشکی استان در خصوص مشکلات و تنگناه های موجود در بخش دارو و درمان مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر سیدمختار رجائی فر، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از تشریک مساعی و همراهی مدیران بخش خصوصی دامپزشکی در تحقق اهداف و سیاست های سازمان دامپزشکی کشور بعنوان متولی بهداشتی و سلامت دام گفت :  هدف از  تشکیل جلسه  بررسی مسائل و مشکلات، ارتقاء همکاری و تعاملات سازنده بخش خصوصی و دولتی به عنوان دو بازوی مهم اجرایی دامپزشکی، و نیز حرکت در جهت پیشبرد اهداف دامپزشکی در استان کهگیلویه وبویراحمد بعنوان یکی از استان های دارای ظرفیت دامپروری در حوزه های دام ، طیور ، آبزیان و زنبورعسل بوده که امیدواریم به نتایج قابل قبولی دست یابیم.

وی ضمن تاکید بر تامین داروهای مورد نیاز دامپزشکی از شرکت های معتبر و تحت نظارت های بهداشتی گفت : انتظار می رود مسئولین فنی بهداشتی بصورت تمام وقت و در هنگام نسخه پیچی حضوری فعال و تمام وقت داشته باشند.

دکتر محسن صادقی ، رئیس شورای نظام دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دامپزشکی استان و همراهی کارشناسان این اداره کل با شورای نظام دامپزشکی در پیشبرد اهداف عالیه سازمانی گفت : خوشبختانه امروز هیچ فاصله ای بین دامپزشکی و شورای نظام دامپزشکی وجود ندارد و همکاری های بین بخشی و تعاملی در  بخش های  دولتی و خصوصی این استان در مدیریت جدید وجود دارد.

مجمد جواد رازدشت ، کارشناس ارشد مدیریت بانک کشاورزی استان نیز در این جلسه به تشریح سیاست های کلان بانک کشاورزی در حوزه اعطا تسهیلات بانکی به دامپزشکان بخش خصوصی جهت تجهیز و بهسازی مراکز تحت فعالیت خود خبر داد و گفت : در صورت استفاده از دستگاه های کارتخوان بانک کشاورزی ، تسهیلات کم بهره و خارج از نوبت به دامپزشکان بخش خصوصی نیز اعطا خواهد شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

در این نشست صمیمی ، مسئولین فنی داروخانه های دامپزشکی بی واسطه و در محیطی صمیمی نقطه نظرات ، پیشنهادات و مشکلات خود را با مسئولین دامپزشکی و شورای نظام دامپزشکی مطرح نمودند.

شایان ذکر است تعداد 4 شرکت توزیع و پخش استانی و تعداد 30 داروخانه دامپزشکی تحت نظارت های دامپزشکی و شورای نظام دامپزشکی فعالیت می نمایند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • Ddhn
    می گوید:
    همه مشاغل میتونن مباشر داشته باشن
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.