طرح جدید استقرار همیاران سلامت دامپزشکی مشهد، در هتل ها و مراکز اقامتی با هدف ارتقاء شاخص های بهداشتی

رئیس شکبه دامپزشکی شهرستان مشهد از طرح جدید استقرار همیاران سلامت دامپزشکی، در هتل ها و مراکز اقامتی با هدف ارتقاء شاخص های بهداشتی دامپزشکی، با همکاری و هماهنگی سازمان نظام دامپزشکی خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر  9399
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی مشهد، دکتر محمد سیاح رئیس شبکه دامپزشکی در این هماهنگی و هم فکری اجرایی که درمحل جامعه هتل داران خراسان رضوی تشکیل شد، ضمن تشکر از اجرای طرح های قبلی به خصوص اخذ کد یکتا برای هتل ها و مراکز اقامتی، اظهار داشت: دامپزشکی به عنوان تنها متولی و صاحب نظر از لحاظ قانونی در رصد و پایش بهداشت و سلامت فرآورده خام دامی در سطح شهرستان می باشد.

سیاح با اشاره به اینکه سالانه بیش از 30 میلیون زائر بارگاه ملکوتی امام مهربانی ها در سطح شهرستان تردد نموده و بسیاری از این عزیزان در مراکز اقامتی و پذیرایی شهرستان سکنی می گزینند، افزود: استقرار همیار سلامت دامپزشکی به عنوان کنترل کننده کیفی فرآورده های خام دامی در این مراکز، موجب آسودگی خاطر و آرامش روانی زائرین خواهد شد.

وی بر رعایت ضوابط و دستورالعمل های دامپزشکی در حوزه بهداشت و سلامت فرآورده های خام دامی در 219 واحد هتل موجود در شهرستان مشهد تاکید نمود و یادآور شد: هویت فرآوردهای خام دامی مورد استفاده در هتل ها و مراکز پذیرایی همواره باید برای بازرسان و کارشناسان دامپزشکی مشخص بوده و این مراکز می بایست از انجماد غیر اصولی و غیر بهداشتی فرآورده ها در سردخانه های خود اجتناب نمایند.

سیاح در پایان اظهار داشت؛ اجرای طرح همیار سلامت که با همکاری نظام دامپزشکی می باشد،  به عنوان کنترل کننده کیفی فرآورده های خام دامی ورودی،  باعث ارتقاء بهداشت و رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی در مجموعه هتل ها خواهد بود.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، با ارائه آخرین ضوابط و مقررات اجرایی دامپزشکی برای این مراکز، شاخص های بهداشتی در این حوزه،اعم از مراحل تولید، حمل، نگهداری و مصرف را، به صورت تصویری برای اعضای محترم جامعه هتل داران بیان نمودند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.