پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی

حتی یک گرم از این گوشت استفاده نشد!

رییس جامعه هتلداران خراسان رضوی گفت: یک مورد گوشت از طرف یک قصاب به یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رسیده بود که بازرس دامپزشکی و مدیر هتل قبل از مصرف متوجه شدند گوشت مربوط به الاغ است و بلافاصله این موضوع را اطلاع دادند و حتی یک گرم از این گوشت استفاده نشد.
کد خبر  11093
خبر ویژه

به گزارش فاخته، محمود مادرشاهیان اظهار کرد: یک مورد گوشت از طرف یک قصاب به یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رسیده بود که بازرس دامپزشکی و مدیر هتل قبل از مصرف متوجه شدند گوشت مربوط به الاغ است و بلافاصله این موضوع را اطلاع دادند و حتی یک گرم از این گوشت استفاده نشد.

وی ادامه داد: در همه هتل‌ها نماینده دامپزشکی مستقر است نظارت را کامل انجام می دهد.

رییس جامعه هتلداران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شخصی که این خبر را منتشر کرد بدون دانستن جزییات موضوع، اقدام به کار غیر حرفه‌ای کرد و توضیحات جامعه هتل‌داران را نشنید.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

مادرشاهیان بیان کرد: انتشار این خبر، باعث کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی جمعیت زائر در این مدت شد، چون مردم در بقیه نقاط کشور فکر کردند استفاده از گوشت الاغ در هتل‌ها و رستوران‌های مشهد صورت می‌گیرد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.