هزینه راه اندازی آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور ۲۰ برابر شد

آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور که دو سال پیش با ۲ میلیارد تومان تکمیل می‌شد با تأمین نشدن اعتبار حالا به ۴۰ میلیارد تومان نیاز دارد.
کد خبر  10527
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در بازدید از آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور در بیرجند گفت: تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای تکمیل آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور پیگیری می‌شود. 

سردار قمی معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: راه اندازی این آزمایشگاه برای شرق کشور الزامی است و با توجه به اهمیت مرزبانی زیستی، موضوع تخصیص اعتبار مورد نیاز این آزمایشگاه از مرکز و از طریق مسئولان مربوطه پیگیری خواهد شد. 

او افزود: این پیگیری‌ها با هدف جلب توجه بیشتر مسئولان و تسریع در روند تخصیص اعتبارات انجام می‌شود. 

اعتبار سفر دوم رئیس جمهور برای آزمایشگاه هنوز تخصیص نیافته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی هم با اشاره به طرح مشکل تأمین اعتباری این آزمایشگاه در جلسات مختلف استانی گفت: پیمانکار این طرح ملی دو سال قبل مبلغ ۲ میلیارد تومان را برای اتمام پیش بینی کرده بود که نتوانستیم از محل استانی تأمین کنیم و در حال حاضر برآورد شده حدود ۴۰ میلیارد تومان برای اتمام کار نیاز است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

طالبی با اشاره به تصویب ۲۵ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر دوم رئیس جمهور به استان برای این طرح یادآور شد: تاکنون از اعتبارات سفر دوم هیأت دولت رقمی تخصیص پیدا نکرده است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.