اعلام نبود مزرعه کشاورزی برای رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بافت از مهمترین مشکلات مراکز آموزش عالی و دانشگاهی

کمبود فضای خوابگاهی در مجتمع آموزش عالی و دانشگاه امام حسین(ع) ونیز نبود مزرعه کشاورزی برای رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بافت از مهمترین مشکلات مراکز آموزش عالی و دانشگاهی اعلام شد.
کد خبر  9973
خبر روز

 به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، حسینعلی ساسان رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان بافت ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع بررسی مشکلات و وضعیت مراکز آموزش عالی و دانشگاهی در سال تحصیلی جدید گفت: مجتمع آموزش عالی شهرستان بافت بیش از ۴۰۰ دانشجو دارد و بزرگترین مشکل  این مجتمع نداشتن خوابگاه برای طولانی مدت است که به‌طور کوتاه مدت مشکل خوابگاه حل شده است.

 مسعود بنی‌اسد رئیس دانشگاه امام حسین(ع)  هم گفت: مشکل اساسی دانشگاه امام حسین(ع) نداشتن خوابگاه در این مرکز آموزشی است.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافت نیز از راه‌اندازی دو پردیس دانشگاه آزاد  اسلامی در شهرستان‌های رابر و ارزوئیه خبر داد و گفت: رشته دکترای حرفه‌ای دامپزشکی با ۵۰۰ دانشجو‌ در دانشگاه آزاد وجود دارد که این دانشجوها سفیران معرفی شهرستان هستند.

علیرضا مرادی خاطرنشان کرد: برای رشته دامپزشکی کلینیک تخصصی ایجاد شده که بهترین امکانات در آن فراهم شده است و دامداران شهرستان می‌توانند از آن استفاده کنند و شهرستان بافت ظرفیت خوبی برای دامپروری دارد که باید این ظرفیت دامپروری تقویت شود.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بافت بیان کرد: با توجه به داشتن رشته دامپزشکی نیازمند داشتن یک مزرعه کشاورزی در دانشگاه آزاد  اسلامی هستیم و این ضرورت با کمک مسئولان شهرستان با واگذاری مرکز بز کرکی راینی به دانشگاه و یا واگذاری زمین برای ایجاد مزرعه کشاورزی حل می‌شود.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.