ارائه خدمت ۴۰ جهادگر دامپزشکی در مهریز و تفت

۱۵ اکیپ عملیاتی متشکل از ۴۰ نیروی جهادی دامپزشکی استان یزد به مناسبت گرامیداشت هفته دامپزشکی در بخش گاریزات شهرستان تفت و دهستان بهادران شهرستان مهریز جهت ارائه خدمات دامپزشکی اردوی جهادی برگزار کردند.
کد خبر  9967
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از ایسنا دکتر «علی فاتحی‌نیا» مدیر کل دامپزشکی استان یزد با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی در شهرستان‌های مختلف استان، خاطرنشان کرد: با همکاری بسیج سازندگی، فرمانداران و بخشداران و همچنین مردم روستاها و شهرستان‌ها در سه ماهه ابتدایی امسال تعداد شش اردوی جهادی دامپزشکی در استان  اجرا شد که شهرستان‌های تفت و مهریز میزبان هفتمین و هشتیمن این اردوها به منتاسبت هفته دامپزشکی بودند.

این مسئول خدمات رایگان ارائه شده با محوریت واکسیناسیون تب برفکی در دام‌های سبک، هاری در سگ‌های صاحبدار و گله و همچنین سم‌پاشی رایگان بدن دام‌ها و ویزیت و برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی در دستور کار گروه‌های جهادی بودند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

فاتحی نیا گفت: در قالب این اردوها پیش بینی شد بالغ بر ۱۴ هزار راس دام سبک نسبت به بیماری تب برفکی ایمن سازی شوند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.