سازمان دامپزشکی اعلام کرد؛

برنامه ریزی ۲۷۰ رزمایش جهاد دامپزشکی در تمام استانها تا پایان فصل بهار ۱۴۰۳

دکتر "امین اسدی"، مشاور معاون وزیر، مسئول جهاد دامپزشکی کشور ضمن اعلام عزم راسخ سازمان دامپزشکی کشور جهت گسترش خدمات رایگان جهاد دامپزشکی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است گفت: پیرو این مهم تا پایان فصل بهار ۲۷۰ رزمایش جهاد دامپزشکی در تمام استان‌های کشور با حضور جهادگران دامپزشک و پیرادامپزشک و .. عملیاتی خواهد شد.
کد خبر  11326
خبر روز

به گزارش فاخته، وی با یاداوری اینکه تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان به مناطق محروم از سوی جهاد دامپزشکی انجام گردید، اظهار کرد: سازمان دامپزشکی کشور، طرح جهاد دامپزشکی را که کار و خدمات جهادی به ویژه در مناطق محروم و صعب‌العبور است، با استفاده از ظرفیت سایر ارگان‌های دولتی و غیردولتی در حوزه پیشگیری و مدیریت بیماری‌های دامی و آموزش و ترویج ادامه می‌دهد.

دکتر اسدی با بیان اینکه جهاد دامپزشکی با سه مأموریت اصلی، ارائه خدمات در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، پیشگیری از بیماری‌ها دامی، مدیریت بیماری‌ها و آموزش و ترویج مسائل مرتبط با دامداری‌ها در قالب اهداف اصلی و تخصصی این سازمان فعالیت می‌کند افزود: در این رزمایش‌ها از ظرفیت‌های گروه های جهادی جهت تسریع خدمت رسانی به مناطق صعب العبور استفاده می‌شود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات سازمان دامپزشکی کشور، برگزاری رزمایش‌های برنامه‌محور جهاد دامپزشکی است، عنوان کرد: اهم خدمات در این رزمایش‌ها به مناطق کم‌برخوردار و صعب‌العبور عشایری ارائه خواهد شد و این خدمات رایگان شامل واکسیناسیون، سمپاشی اماکن دامی، آموزش و ترویج، تشخیص و درمان دام‌های عشایری خواهد بود.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.