نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی اردبیل:

زیاده خواهی ها باعث دور زدن ناظر ذبح شرعی می شود

نمایند ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: زیاده خواهی ها سبب دور زدن ناظران شرعی کشتار دام و طیور می شود.
کد خبر  9952
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از ایسنا، حجت الاسلام اکبر اکبری 19 مهر در جمع خبرنگاران با اذعان بر اینکه زیاده خواهی ها باعث دورزدن ناظر ذبح شرعی در کشتارگاه ها می شود، تصریح کرد: دفتر نظارت بر ذبح شرعی در دامپزشکی کشور با حمایت معاونت دستگاه قضاء فعالیت می کند.

وی با اشاره به وجود تالاب ها و مرداب ها در استان احتمال حضور موج پرندگان آلوده را در استان اردبیل بیان کرد و اظهار داشت: دامپزشکی رسالت خطیری در تأمین سلامت دام و طیور و نظارت بر شیوع بیماری های مشترک انسان و حیوان دارد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اعلام کرد: نشان حلال بالاترین درآمد را دارد و کشورهای اسلامی در تلاش برای اختصاص برندهای اسمیک هستند.

اکبری با بیان اینکه سهم کشور ما در برند حلال صفر است، گفت: کشور برزیل بالاترین برند حلال را در ممالک اسلامی دارد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

وی خاطرنشان کرد: باید با تکیه بر فرهنگ اسلامی و ایرانی و با اتخاذ رویکرد ید واحده کاری و دوری از سیاست زدگی در جهت خدمت به استان تلاش شود.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.