چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان نهاوند

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستاهای محروم شهرستان خبر داد.
کد خبر  9856
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند، دکتر میثم قیاسی با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور تحقق نظارت های بهداشتی و واکسیناسیون رایگان دام های روستایی و همچنین در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و توجه به اقشار کم درآمد جامعه همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند اقدام به اعزام اکیپ جهادی با نام و یاد «شهید محمد طالبیان» به روستاهای محروم شهرستان نمود.

وی در ادامه گفت: اکیپ جهادی دامپزشکی نهاوند شامل ۳ کارشناس دامپزشکی با تجهیزات واکسیناسیون پس از حضور در روستا اقدام به واکسیناسیون رایگان دام های سبک علیه بیماری آبله و تب مالت، واکسیناسیون علیه بیماری هاری برای سگ ها روستا، برگزاری کلاس آموزشی و راه های کنترل و پیشگیری از بیماریها بویژه بیماری بروسلوز و رعایت بهداشت جایگاه دام نمودند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

رئیس اداره دامپزشکی نهاوند در پایان تاکید کرد: این گروه جهاد در طول سال و به مناسبتهای مختلف ملی مذهبی با سه هدف محرومیت زدایی، پیشگیری از بیماری ها دام و طیور، مدیریت بیماری و آموزش و ترویج مسائل مرتبط با دامداری به صورت رایگان فعالیت جهادی انجام می دهند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.