برگزاری جشنواره ورزشی دامپزشکی خراسان رضوی یادواره زنده یاد «سعید گیلاسی» در نیشابور

در راستای برگزاری جشنواره فرهنگی _ ورزشی دامپزشکی خراسان رضوی یادواره زنده یاد «سعید گیلاسی» مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال دامپزشکی در محل ستاد استان با حضور نمایندگان شبکه های دامپزشکی برگزار شد.
کد خبر  9709
خبر روز

به گزارش فاخته؛ سرانجام پس از 5 سال وقفه، جشنواره فرهنگی _ ورزشی دامپزشکی خراسان رضوی با حمایت مدیر کل و معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل و با پیگیری دکتر علی سلیمانی رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور و نائب رئیس شورای نظام دامپزشکی استان امسال در شهرستان نیشابور برگزار خواهد شد.
دکتر حسین یاوری، مسئول تربیت بدنی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: در این جشنواره که به عنوان یادواره ی همکار ورزشکار «مرحوم سعید گیلاسی» نامگذاری شده است، همکاران شاغل در بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی در رشته های فوتسال و والیبال با هم به رقابت می پردازند.
وی گفت: مراسم قرعه کشی بین 10 تیم شرکت کننده در مسابقات فوتسال با حضور نمایندگان شهرستان ها، توسط دکتر حمید افشاریان و مهندس حمید دهقان برگزار شد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

یاوری افزود: تیم های شرکت کننده در این مسابقات در دو گروه 5 تیمی به رقابت می پردازند که هر تیم می تواند از ظرفیت 4 نفر همکار بخش خصوصی استفاده نماید.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.