محکومیت 60 میلیون ریالی درمانگر غیر مجاز در شهرستان جغتای

شبکه دامپزشکی جغتای؛ از محکومیت 60 میلیون ریالی درمانگر غیر مجاز خبر داد.
کد خبر  9648
خبر روز

به گزارش فاخته، دکتر مولود برومند، رئیس شبکه دامپزشکی گفت: پیرو گزارشات واصله مبنی بر مداخله در امور درمانی توسط فردی دارای مدرک کاردانی دامپزشکی، موضوع پیگیری و فرد مذکور به مراجع قضایی معرفی گردید که بابت دخالت در امر دامپزشکی محکوم به پرداخت 60 میلیون ریال جزای نقدی شد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه به دلیل کمبود کلینیسین در شهرستان های کم برخوردار و علاقه مندی اکثر دامپزشکان به تاسیس داروخانه، درمانگرهای غیر مجاز معضل بزرگی در این شهرستان ها به شمار می آیند، که این اشخاص علاوه بر وارد نمودن خسارت به دامداران،  باعث افزایش مصرف بی رویه داروها علی الخصوص آنتی بیوتیک ها و گسترش بیماری های واگیر دار در منطقه می گردند که جهت حمایت بهتر از صنعت دامداری و همچنین کلینیسین ها، باید از فعالیت درمانگر های غیر مجاز جلوگیری نمود.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

برومند در پایان اظهار داشت: این شبکه ضمن آشنایی به سختی کار درمان، از افراد علاقه مند این حوزه، جهت شروع فعالیت در این شهرستان استقبال می نماید.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.